Οι Ευρωπαίοι προσπαθούν να «ελαχιστοποιήσουν» το κόστος των εταιρικών ταξδίων καθώς περίπου τα δύο τρίτα όσων εδρεύουν στις μεγάλες αγορές της Ευρώπης αναμένουν ότι τα επαγγελματικά ταξίδια του οργανισμού τους θα είναι υψηλότερα φέτος από ό,τι το 2022.
Αυτό προέκυψε σύμφωνα με έρευνα της ειδικού τεχνολογίας εκδηλώσεων Cvent.
Περίπου 600 αγοραστές από το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία, την Ιταλία και την Ολλανδία συμμετείχαν στην έρευνα που ανέθεσε η Cvent, η οποία διαπίστωσε ότι το 80% ένιωθε «θετικά» σχετικά με την κατάσταση των επαγγελματικών ταξιδίων του οργανισμού τους.
Αυτό περιλάμβανε το 64% που δήλωσε ότι θα υπάρξουν περισσότερα επαγγελματικά ταξίδια το 2023 από πέρυσι, με το 19% να λέει ότι αυτή η αύξηση θα ήταν «σημαντική».
Η έρευνα κατέδειξε επίσης πώς η ελαχιστοποίηση του κόστους είναι επίσης προτεραιότητα για τους αγοραστές, με το 65% να λέει ότι ήταν η κύρια ανησυχία τους.
Οι αγοραστές ανησυχούν για τον πληθωρισμό στις τιμές όλων των τύπων ταξιδιωτικών προϊόντων, με το 30% να αναμένει ότι το κόστος των χερσαίων μεταφορών θα αυξηθεί περισσότερο.
Για να καταπολεμήσουν αυτό το αυξανόμενο κόστος, οι αγοραστές χρησιμοποιούν μια ποικιλία τακτικών για να μειώσουν τις δαπάνες, με πιο δημοφιλή (που χρησιμοποιείται από το 40% των ερωτηθέντων) να συνδυάζουν επαγγελματικά ταξίδια με υπάρχουσες συναντήσεις και εκδηλώσεις στις οποίες οι εργαζόμενοι πρόκειται να παρακολουθήσουν ήδη.
Όλο και περισσότερος αριθμός αγοραστών (37%) μειώνει τον αριθμό των συναδέλφων τους που ταξιδεύουν.
Ο αριθμός αυτός είναι ακόμη υψηλότερος για τους αγοραστές που εδρεύουν στη Γαλλία και αγγίζει το 43%.
Περίπου το ένα πέμπτο των αγοραστών (22%) είπε ότι ενώ σχεδίαζαν να πραγματοποιούν λιγότερα ταξίδια από τους υπαλλήλους, αυτά τα ταξίδια έτειναν τώρα να έχουν μεγαλύτερη διάρκεια.
Η πλειοψηφία των ευρωπαίων αγοραστών (70%) αναμένει επίσης υψηλότερο μέσο προϋπολογισμό ανά ταξίδι εντός του οργανισμού τους – αντανακλώντας τόσο την αύξηση της τιμής του ταξιδιού όσο και την αύξηση της μέσης διάρκειας ταξιδιού.
Τι τους ενδιαφέρει όταν κλείνουν επαγγελματικά ταξίδια
Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι βασικές προτεραιότητες των αγοραστών κατά την επιλογή ξενοδοχείων και χώρων συναντήσεων (πέρα από το κόστος τους), ήταν :
- Η εγγύτητα στις τοποθεσίες της εταιρείας (37%).
- Οι ευέλικτοι όροι (35%).
- Η ευκολία προσβασιμότητας και η εξοικείωση του χώρου (και τα δύο 26%).
Τέλος, η αειφορία γίνεται επίσης περισσότερο το επίκεντρο των αγοραστών στην Ευρώπη, με το 26% να λέει ότι η «αυξημένη έμφαση» στα βιώσιμα ταξίδια θα διαμορφώσει τις προτεραιότητές τους κατά τα επόμενα δύο χρόνια.
Ενώ το 29 τοις εκατό δήλωσε ότι «θα αναζητούσε προληπτικά περιεχόμενο και λειτουργίες» που σχετίζονται με τη βιωσιμότητα κατά την προμήθεια ξενοδοχείων και χώρων.