Οι ταξιδιώτες πρέπει να «ξεφύγουν από τη νοοτροπία Covid» των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής.

Παράλληλα, τα παράθυρα κρατήσεων ταξιδίων επιστρέφουν στην «κανονικότητα» πριν από την πανδημία, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάστηκαν στο Virtuoso Travel Week στο Λας Βέγκας.

Συγκριμένα, η ιδρύτρια της λέσχης ιδιωτικών μελών και της εφαρμογής κρατήσεων ξενοδοχείων Little Emperors, Rebecca Masri, είπε ότι είχε πελάτες που είχαν ήδη κάνει κράτηση για τα Χριστούγεννα του 2024, προσθέτοντας ότι ήταν «η πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό» που είχε δει τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα.

«Το παλιό κανονικό ήταν η κράτηση εκ των προτέρων και το νέο κανονικό έγινε η κράτηση την τελευταία στιγμή», είπε. «Τώρα επιστρέφουμε ξανά σε αυτό που πιθανότατα θα έκαναν πριν».

Και πρόσθεσε: «Η συμβουλή που δίνουμε στους πελάτες μας, ειδικά για τους Millennials, είναι να κάνουν κράτηση όσο πιο μακριά μπορούν εκ των προτέρων.

«Τους ενθαρρύνουμε όσο μπορούμε να ξεφύγουν από αυτή τη νοοτροπία Covid των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής».

Ο Jamsheed Pocha, συνιδρυτής του The Pelican, ενός καναδικού κλαμπ μελών που ειδικεύεται στα πολυτελή ταξίδια, ανέφερε μια παρόμοια ιστορία, λέγοντας ότι αρκετοί πελάτες επέστρεψαν από ένα πολυάσχολο καλοκαίρι στην Ευρώπη συνειδητοποιώντας ότι πρέπει να κάνουν κράτηση «πριν από το χρόνο».

«Κλείνουν ήδη πολλά ταξίδια για το επόμενο έτος, επειδή θέλουν να μπουν στα μέρη που έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση στους πιο δημοφιλείς προορισμούς», είπε.

Ωστόσο, ο Paul Tumpowsky, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του αμερικανικού πρακτορείου Skylark, είπε ότι η εταιρεία του ήταν μάρτυρας “λίγης διχοτόμησης” σε όλη τη βάση πελατών της με πελάτες εξαιρετικά υψηλής καθαρής αξίας να συνεχίζουν να ξοδεύουν και νεότερους πελάτες να αναζητούν όλο και περισσότερο αξία.

Η Sharyn Kitchener, διευθύνουσα σύμβουλος του αυστραλιανού πρακτορείου Mosman Travel, είπε ότι ενθαρρύνει τους πελάτες της να κάνουν κράτηση νωρίτερα παρά αργότερα, ανεξάρτητα από την τιμή τους.