Η παγκόσμια αγορά ξενοδοχείων και ταξιδιωτικών καταλυμάτων σημειώνει αξιοσημείωτη ανάπτυξη και πρόκειται να φθάσει τα 1049,6 δισ. δολάρια έως το 2027. Αυτό αναφέρουν τα τελευταία στοιχεία από την Έκθεση Παγκόσμιας Αγοράς 2023 της εταιρείας Business Research Company’s Hotel and Other Travel Accommodation.

Ειδικότερα, η παγκόσμια αγορά ξενοδοχείων και ταξιδιωτικών καταλυμάτων παρουσίασε σημαντική ανάπτυξη, αυξάνοντας από 747,32 δισ. δολάρια το 2022 σε 846,64 δισ. δολάρια το 2023.

Αυτή η αύξηση, αντικατοπτρίζει έναν σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR ) της τάξεως του 13,3% και αναμένεται να συνεχιστεί, φτάνοντας σε αποτίμηση τα 1049,6 δισ. δολάρια έως το 2027 με CAGR 5,5%.

Η επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Η άνοδος της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η μεγαλύτερη πρόσβαση σε πλατφόρμες μέσων μαζικής ενημέρωσης συμβάλλουν καθοριστικά στην ανάπτυξη αυτής της ισχυρής αγοράς ξενοδοχείων και άλλων ταξιδιωτικών καταλυμάτων.

Οι τουρίστες παγκοσμίως μοιράζονται τις περιπέτειες, τις εικόνες και τα βίντεό τους σε αυτές τις πλατφόρμες, κάνοντας πολλούς περισσότερους να γνωρίζουν τους διάφορους τουριστικούς προορισμούς και τις ψυχαγωγικές εμπειρίες που προσφέρουν.

Για να το θέσουμε σε μια προοπτική, από τον Ιούλιο του 2022, σημειώθηκε αύξηση 227 εκατομμυρίων χρηστών μέσων κοινωνικής δικτύωσης, φτάνοντας τους 4,70 δισεκατομμύρια χρήστες.

Αυτός ο αριθμός αντιπροσωπεύει το 59% του παγκόσμιου πληθυσμού, με καθημερινή χρήση να αντιστοιχεί σε πάνω από 10 δισεκατομμύρια ώρες, υπογραμμίζοντας τη βαθιά επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις επιλογές των χρηστών, συμπεριλαμβανομένων των ταξιδιών.