Η Tui προχωράει στη δοκιμαστική χρήση του GhatGPT στο Ηνωμένο Βασίλειο προσπαθωντας να ενισχύσει τις κρατήσεις μέσω της εφαρμογής MyTui.

Ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Sebastian Ebel επιβεβαίωσε τη δοκιμή την περασμένη εβδομάδα, λέγοντας: «Το ChatGPT θα έχει σημαντική επιρροή στον τρόπο παραγωγής και πώλησης πακέτων. Θέλουμε να το δοκιμάσουμε στο Ηνωμένο Βασίλειο επειδή η αγορά είναι πολύ διαδικτυακή».

Σημείωσε ότι «το 80% των πελατών πακέτων χρησιμοποιεί την εφαρμογή πριν από την αναχώρηση» και αποκάλυψε: «Διπλασιάσαμε τις κρατήσεις μέσω της εφαρμογής στο Ηνωμένο Βασίλειο στο 9%, αυξημένες τέσσερις ποσοστιαίες μονάδες από έτος σε έτος. Όμως έχουμε την ευκαιρία να πάμε στο 50% και αυτό θα μείωνε το κόστος διανομής – το 50% είναι ο στόχος».

Ο Ebel επέμεινε ότι η ανάπτυξη των κρατήσεων που βασίζονται στο ChatGPT θα προέλθει από την επισκεψιμότητα στο διαδίκτυο και δεν θα οδηγούσε σε περικοπές στη λιανική περιουσία της Tui.

«Η δοκιμή είναι ζωντανή στο 50% των χρηστών εφαρμογών στο Ηνωμένο Βασίλειο ως μέρος μιας σταδιακής διάθεσης και θα είναι διαθέσιμη στο 100% τις επόμενες εβδομάδες. Αναμένουμε ότι θα είναι διαθέσιμο σε άλλες αγορές το επόμενο έτος.

«Η αναζήτηση δίνει μια απάντηση σε δύο μέρη. Πρώτον, μια περιγραφή του προορισμού τους προσαρμοσμένη στις προτιμήσεις τους, που προέρχεται από τους αλγόριθμους του ChatGPT.

«Δεύτερον, και εδώ είναι που πάμε ένα βήμα παραπέρα από τους ανταγωνιστές μας, ενσωματώνοντας την [επιχείρηση εκδρομών και δραστηριοτήτων] Tui Musement παρέχει μια λίστα με εκδρομές με δυνατότητα κράτησης εντός της εφαρμογής». Η συνάρτηση ChatGPT έχει ήδη χρησιμοποιηθεί από περισσότερους από 10.000 πελάτες.