Η τάση των ανθρώπων μετά την πανδημία που δίνουν προτεραιότητα στα ταξίδια θα μπορούσε να είναι μια πιο μόνιμη αλλαγή στις καταναλωτικές συνήθειες των καταναλωτών, δήλωσε πρόσφατα ο επικεφαλής του μεγαλύτερου ξενοδοχειακού ομίλου της Ιρλανδίας Dalata.

Η εταιρεία, η οποία διαχειρίζεται τα εμπορικά σήματα Maldron και Clayton και επίσης διαχειρίζεται 19 ξενοδοχεία στο Ηνωμένο Βασίλειο, ανέφερε άνοδο 24% σε ετήσια βάση στο πρώτο εξάμηνο προσαρμοσμένο βασικό κέρδος στα 103 εκατομμύρια ευρώ (111 εκατομμύρια δολάρια) και είπε ότι δεν είδε σημάδι επιβράδυνσης της αυξανόμενης ζήτησης για δωμάτια.

“Σίγουρα 2, 3, 4 χρόνια πριν από τον COVID, οι άνθρωποι στα 20 τους θα έδιναν προτεραιότητα στα ταξίδια και τις εμπειρίες αντί να αγοράζουν πράγματα. Αυτή η τάση είχε ήδη ξεκινήσει και φαίνεται τώρα να έχει επεκταθεί στον ευρύτερο πληθυσμό”, δήλωσε στο Reuters ο Διευθύνων Σύμβουλος Dermot Crowley.

«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πολλά από αυτά σχετίζονται με τη μετά τον COVID εποχή, αλλά όσο περισσότερο συνεχίζεται, τόσο περισσότερο νομίζετε ότι θα μπορούσε να είναι μια αλλαγή στις ταξιδιωτικές συνήθειες των ανθρώπων».

Ο Crowley είπε επίσης ότι φαίνεται να υπάρχει μια μόνιμη αλλαγή στις εταιρικές κρατήσεις όπου οι ταξιδιώτες κάνουν λιγότερα ταξίδια, αλλά μένουν περισσότερο και με τις μεγάλες πολυεθνικές της Ιρλανδίας να ξοδεύουν πολύ λιγότερα για επαγγελματικά ταξίδια από ό,τι πριν από την COVID.

Η Dalata είπε ότι τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) – ένα βασικό μέτρο της κορυφαίας απόδοσης ενός ξενοδοχείου – αναμένονταν να είναι 5% υψηλότερα από έτος σε έτος τους βασικούς μήνες Ιουλίου και Αυγούστου, μετά από Αύξηση 23% στο πρώτο εξάμηνο.