32.000 επαγγελματίες από όλους τους νευραλγικούς τομείς του τουριστικού κλάδου έδωσαν το «παρών» στην έκθεση Xenia που πραγματοποιήθηκε 23-25 Νοεμβρίου στο Metropolitan Expo, επιβεβαιώνοντας την σημαντική συμβολή της στην εξέλιξη των ελληνικών υποδομών και υπηρεσιών και κατ’επέκταση στην αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
Η Xenia 2019 έχει ολοκληρωθεί με μεγάλη επιτυχία έχοντας για ακόμα μία χρονιά αφήσει έντονο το σημάδι της στην εξέλιξη του επιτυχημένου τουριστικού μοντέλου της χώρας.
Όντας η σημαντικότερη πλατφόρμα για την επίτευξη εμπορικών συμφωνιών, έφερε κοντά τους 550 εκθέτες της με 32.000 decision makers από 20.600 επιχειρήσεις, δίνοντας την ευκαιρία να επιτευχθούν ποιοτικές και προσοδοφόρες συνεργασίες.
Μέσα από το κορυφαίο trade show για την τουριστική βιομηχανία της χώρας μας αναδείχτηκε μία τεράστια γκάμα προϊόντων για την αναβάθμιση των υπηρεσιών και των υποδομών για τα ξενοδοχεία και τα τουριστικά καταλύματα, παρουσιάστηκαν ποιοτικές υποδομές με χαμηλό περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα και αναλύθηκαν μεταξύ άλλων και οι νέες διεθνείς τάσεις τουρισμού ανοίγοντας ουσιαστικά νέους ορίζοντες στο ελληνικό τουριστικό προϊόν.
Επίσης, τις εντυπώσεις έκλεψε ο κατασκευαστικός κλάδος που φέτος ήταν ακόμα πιο διευρυμένος καλύπτοντας τις ανάγκες ακόμα και των πλέον απαιτητικών πελατών.
Όλες οι λύσεις για την κατασκευή, ανακαίνιση και εξοικονόμηση ενέργειας στα ξενοδοχεία παρουσιάστηκαν μέσα από 180 περίπτερα -συμπεριλαμβανομένων κι εκείνων των επιχειρήσεων leader του κλάδου- που κάλυψαν συνολικά 12.500 τ.μ.
Όλοι οι άνθρωποι της ξενοδοχίας έδωσαν ραντεβού εδώ
Χαρτογραφώντας τους 32.000 και πλέον επισκέπτες της Xenia 2019, παρατηρούμε μεγάλη ποικιλία από όλο το φάσμα των τουριστικών επιχειρήσεων.
Την μερίδα τους λέοντος είχαν οι decision makers ξενοδοχείων και ενοικιαζόμενων δωματίων από 10.000+ επιχειρήσεις. Εντυπωσιακή ήταν και η παρουσία αρχιτεκτόνων και διακοσμητών από 3.000 περίπου γραφεία.
Γενικότερα οι επαγγελματίες επισκέπτες εκπροσώπησαν 20.600 επιχειρήσεις. Η παρουσία των ξενοδόχων και επιχειρηματιών από τον ξενοδοχειακό κλάδο, αντανακλά το έκδηλο επιχειρηματικό και επενδυτικό ενδιαφέρον που υπάρχει για τον συγκεκριμένο κλάδο, επιβεβαιώνοντας έτσι ότι η Xenia απαντά στις πραγματικές ανάγκες ενός από τους πιο βασικούς πυλώνες της ελληνικής οικονομίας, αυτού του Τουρισμού.
Παράλληλες εκδηλώσεις που «σχεδίασαν» το μέλλον του κλάδου
Έτσι πέρα από τα ομολογουμένως εντυπωσιακά εκθέματα, όσοι έδωσαν το «παρών» στην Xenia μπόρεσαν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους μέσα από τις παράλληλες εκδηλώσεις.
Συγκεκριμένα, το κορυφαίο forum για τις ψηφιακές εξελίξεις στον κλάδο των ξενοδοχείων πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στην έκθεση Xenia 2019, στο κατάμεστο από επαγγελματίες stage του Digi Hotel.
Για 3 ημέρες, με πρόγραμμα που ξεπέρασε τις 20 ώρες, 60 διακεκριμένοι ομιλητές, ανάλυσαν και παρουσίασαν πληθώρα θεμάτων και απάντησαν σε όλες τις ερωτήσεις που αφορούν το σύγχρονο Έλληνα ξενοδόχο.
Επίσης, το ενδιαφέρον μαγνήτισαν και οι ομιλίες Hotel Megatrends Talks που διεξήχθησαν σε ξεχωριστό stage 100 τ.μ.
Από εκεί παρέλασε μία πλειάδα ιδιοκτητών και στελεχών εταιρειών, αρχιτεκτόνων και άλλων ειδικών που ανέλυσαν άλλα τα ζητήματα που αφορούν μία σύγχρονη επιχείρηση φιλοξενίας.
Το design ενός χώρου, το marketing, η πρόληψη και ο τουρισμός υγείας, η ευεξία στην αρχιτεκτονική, τα boutique hotel trends, η κουζίνα του εστιατορίου, τα XL resorts, τα eco hotels και το eco marketing ήταν μερικά από τα θέματα που τέθηκαν κατά την διάρκεια του τριημέρου.
Hotel Megatrends Project: Design & αειφορία βρέθηκαν στο επίκεντρο
Εγκωμιαστικά σχόλια απέσπασε το Hotel Megatrends που φέτος είχε κεντρικό θέμα «Καινοτομία και παράδοση».
Πέντε φημισμένοι αρχιτέκτονες και designers παρουσίασαν αντιστοίχως πέντε καινοτόμα concepts χώρων φιλοξενίας σε μια επιφάνεια 355 τ.μ., τοποθετώντας την αρχιτεκτονική και το design στο επίκεντρο ως βασικά εργαλεία δημιουργίας υπόβαθρου αξέχαστων εμπειριών.
Πιο συγκεκριμένα οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δουν σε πραγματική λειτουργία ένα Reception Lounge, ένα Boutique Room, ένα Studio Room, ένα Εστιατόριο και ένα Smartech Space.
Η ποιότητα και η δημιουργία εμπειριών αποτελούν σήμερα τα μεγάλα ζητούμενα από όλα τα σημαντικά στελέχη της τουριστικής βιομηχανίας.
Κι εκεί ακριβώς εστίασε το project συμβάλλοντας με τον τρόπο του δημόσια συζήτηση εξέλιξης του ελληνικού τουρισμού, και αναδεικνύοντας τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να συνδυαστούν βασικές αλλά απαραίτητες μεταβλητές όπως είναι η καινοτομία και οι σύγχρονες διεθνείς πρακτικές, με τις ρίζες και την παράδοσή μας.
Το εγχείρημα πέτυχε καθώς η ροή επισκεπτών στον ειδικά διαμορφωμένο σημείο όπου είχαν στηθεί οι πέντε χώροι ήταν αδιάκοπη.