Η Hilton συνεργάστηκε με την εταιρεία ψυχικής υγείας Calm για να παρέχει στους επισκέπτες περιεχόμενο ενσυνειδητότητας και υποστήριξης ύπνου μέσω των τηλεοράσεων στο δωμάτιο.
Η εν λόγω πρωτοβουλία θα ξεκινήσει τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους, σε περισσότερα από 2.400 ξενοδοχεία που προσφέρουν την τεχνολογία Connected Room Experience του ομίλου.
Οι επισκέπτες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε καθοδηγούμενους διαλογισμούς, ιστορίες ύπνου, χαλαρωτικά ηχητικά τοπία και ασκήσεις ενσυνειδητότητας στην τηλεόραση του δωματίου τους, χωρίς να απαιτείται συνδρομή.
Η Hilton τόνισε τα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν στην πρόσφατη έκθεση McKinsey Future of Wellness, τα οποία δείχνουν ότι το 82% των καταναλωτών στις ΗΠΑ αναφέρουν την ευεξία ως κορυφαία προτεραιότητα, ενώ ο ύπνος κατατάσσεται ως η δεύτερη υψηλότερη ανεκπλήρωτη ανάγκη για υγεία και ευεξία.
Η έκθεση αποκάλυψε επίσης ότι η παγκόσμια αγορά ευεξίας των καταναλωτών έχει φτάσει τα 1,8 τρισ. δολάρια ετησίως, με την αγορά των ΗΠΑ να αυξάνεται κατά 10% από έτος σε έτος σε 480 δισεκατομμύρια δολάρια.