Το 40% των Αμερικανών σχεδιάζει ένα ταξίδι ποπ κουλτούρας τους επόμενους 12 μήνες, καταγράφοντας αύξηση 82% συγκριτικά με πέρυσι όταν το 22% είχε τέτοιου είδους ταξιδιωτικά σχέδια.  Αυτό αναφέρουν τα τελευταία στοιχεία από έρευνα της εταιρείας Tripit.

Η μουσική παρακινεί τους Αμερικανούς να ταξιδέψουν—τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό

Πράγματι, από όσους έκαναν ταξίδια ποπ-κουλτούρας το 2023, δύο στους τρεις (66%) πήγαν σε συναυλία ή μουσικό φεστιβάλ.

Τα στοιχεία της έρευνας έδειξαν επίσης ότι από αυτούς που σχεδιάζουν ένα ταξίδι ποπ-κουλτούρας στο εγγύς μέλλον, περισσότεροι από τους μισούς (56%) σχεδιάζουν ένα ταξίδι για μια μουσική εκδήλωση.

Η περιοδεία Eras της Taylor Swift, ειδικότερα, οδηγεί τους ανθρώπους να ταξιδεύουν το 2024: το 39% δήλωσε ότι ενδιαφέρεται ή σχεδιάζει να παρακολουθήσει ένα από τα διεθνή σόου της φέτος.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι ενώ περισσότεροι από τους μισούς (56%) των ερωτηθέντων Gen Z και millennial θα προτιμούσαν να δουν μια συναυλία σταδίου ενός παγκόσμιου αστεριού, το 73% των Gen Xers και boomers+ θα προτιμούσαν να δουν έναν λιγότερο γνωστό καλλιτέχνη σε μικρότερο χώρο.

Ένα παρόμοιο χάσμα γενεών υπάρχει μεταξύ εκείνων που σχεδιάζουν να παρακολουθήσουν μουσικά φεστιβάλ, όπως το Coachella ή το Lollapalooza, το 2024.

Οι μισοί (50%) του Gen Y δήλωσαν ότι επιλέγουν σκόπιμα να δουν πολλούς καλλιτέχνες στην τιμή ενός μουσικού φεστιβάλ, αντί να πηγαίνουν σε μεμονωμένες συναυλίες (45%).

Τα ταξίδια ποπ κουλτούρας ανταποκρίνονται στις διαφημιστικές εκστρατείες

Σχεδόν οι μισοί (43%) των ερωτηθέντων ταξίδεψαν για αθλητικές εκδηλώσεις. Περίπου το ένα τρίτο (28%) ταξίδεψε σε τοποθεσίες που γνώρισε από ταινία, τηλεοπτική εκπομπή ή βιβλίο.

Οι νεότερες γενιές ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για ταξίδια ποπ-κουλτούρας σε ποσοστό :

  • 59% οι Gen Zs.
  • 58% οι millennials.
  • 35% οι Gen Xers.
  • 19% οι boomers+.

Ένας λόγος που τα ταξίδια της ποπ κουλτούρας είναι τόσο δημοφιλή είναι όσοι τα έχουν κάνει συμφωνούν σε μεγάλο βαθμό ότι η εμπειρία ανταποκρίθηκε στη διαφημιστική εκστρατεία. Σύμφωνα με τα στοιχεία μας, το 93% των ερωτηθέντων λέει ότι το ταξίδι τους στην ποπ κουλτούρα ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες τους.

Σχεδόν όλοι οι ταξιδιώτες (94%) είπαν ότι οι αναμνήσεις που έκαναν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους στην ποπ κουλτούρα βοήθησαν να ανταποκριθεί στη διαφημιστική εκστρατεία. Σχεδόν τόσοι (86%) είπαν ότι το να μπορούν να μοιραστούν την εμπειρία με κάποιον που αγαπούν ήταν ένας λόγος που το ταξίδι τους ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες τους.

Η Gen Zs και οι millennial ταξιδιώτες, ειδικότερα, ενθουσιάζονταν με τα ταξίδια τους στην ποπ κουλτούρα — αλλά οι λόγοι για τους οποίους τους αγαπούσαν διέφεραν από τους παλαιότερους ομολόγους τους.

Οι γονείς συμμετέχουν σε εκδρομές ποπ κουλτούρας

Το 51% των γονέων που έχουν παιδιά κάτω των 18 ετών που ζουν μαζί τους σχεδιάζουν να πάνε ένα ταξίδι ποπ κουλτούρας μέσα στον επόμενο χρόνο. Αυτό είναι αυξημένο κατά 55% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Ένας στους τρεις γονείς (33%) είπε ότι πήγε ένα ταξίδι ποπ-κουλτούρας το 2023.

Και ενώ η συντριπτική πλειονότητα των γονέων (78%) συμφώνησε ότι η δημιουργία μόνιμων αναμνήσεων ήταν ο κύριος λόγος που το ταξίδι τους στην ποπ κουλτούρα ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες, υπάρχουν διαφορετικές απόψεις σχετικά με το πώς τα μελλοντικά ταξίδια θα μπορούσαν να καρποφορήσουν.

Οι μπαμπάδες ξεπέρασαν αριθμητικά τις μαμάδες περισσότερο από δύο προς ένα για να δουν την αγαπημένη τους αθλητική ομάδα να παίζει (57% των μπαμπάδων έναντι 26% των μαμάδων).

Εν τω μεταξύ, σχεδόν τα τρία τέταρτα (74%) των μαμάδων θέλουν να δουν τον αγαπημένο τους καλλιτέχνη να παίζει. λιγότεροι από τους μισούς (43%) των μπαμπάδων συμφώνησαν.

Από που αντλούν έμπνευση για τα ταξίδια ποπ κουλτούρας

Tο 54% των ερωτηθέντων είπε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τους ενέπνευσαν ένα ταξίδι ποπ-κουλτούρας.

Ωστόσο, τα δεδομένα μας δείχνουν ότι υπάρχει σαφής διαχωρισμός μεταξύ παλαιότερων και νεότερων γενεών:

  • Οι Gen Zs είναι ιδιαίτερα πιθανό να αναζητήσουν έμπνευση  στο Instagram (49%).
  • Τα δύο τρίτα (64%) των μαμάδων βρίσκουν έμπνευση για ταξίδια ποπ-κουλτούρας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. λιγότεροι από τους μισούς (44%) των μπαμπάδων το κάνουν.