H ιστοσελίδα κάθε επιχείρησης είναι ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια της, αφού μπορεί να προσελκύσει περισσότερους αγοραστές, προωθώντας τόσο το brand αλλά και το προϊόν.

Αρχικά, χρειάζεται μεγάλη προσοχή στη διαμόρφωση της αρχικής σελίδας, του λεγόμενου homepage, αφού είναι η πρώτη εντύπωση που δίνεται στον θεατή και δυνητικό πελάτη.
Σύμφωνα με τους ειδικούς θα πρέπει να δώσετε βάρος σε τέσσερα σημεία.

1.Επιλογή φωτογραφιών και Slideshow

Καλό θα ήταν να επιλέξετε 4-6 αντιπροσωπευτικές φωτογραφίες σε καλή ανάλυση, οι οποίες θα προβάλλονται μέσω ενός προγράμματος προβολής διαφανειών στο κέντρο της αρχικής σελίδας της επιχείρησης.
Αναδείξτε εκείνα τα μοναδικά στοιχεία που κάνουν την επιχείρηση μοναδική, διατηρώντας το ενδιαφέρον του πελάτη.
Μπορείτε να ανεβάσετε και κάποιο βίντεο.

2.Καλογραμμένες επικεφαλίδες και ετικέτες

Τοποθετήστε τις επικεφαλίδες στο κέντρο και μέσω ετικετών βοηθήστε τους πιθανούς πελάτες στην πλοήγηση στην ιστοσελίδα.
Μπορείτε επίσης να φτιάξετε ένα κομμάτι q&a (ερωτήσεων-απαντήσεων) απαντώντας σε πιθανά ερωτήματα πελατών, ενώ εξαιρετική προσοχή χρειάζεται στη σύντομη περιγραφή της επιχείρησης.

3.Κριτικές και Βραβεία

Συνδέστε την επιχείρηση σας με μια σελίδα στο facebook, το Tripadvisor ή το Booking.com.
Έτσι θα πετύχετε 
μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με τους πελάτες μέσω του θετικού ή αρνητικού feedback, δημιουργώντας ένα φιλικό και επαγγελματικό συγχρόνως κλίμα.
Μη ξεχνάτε να αναφέρετε τις διακρίσεις τις επιχείρησης σας σε περίοπτη θέση κατακτώντας το στοίχημα των εντυπώσεων.

4.Άμεσο κάλεσμα στον πελάτη

Εκφράσεις όπως “book now!” ή ένα πλήκτρο άμεσων κρατήσεων προσκαλεί τον πελάτη να δράσει άμεσα.
Του περνάτε το μήνυμα πως ήρθε η ώρα να κάνει αυτό που σκέφτεται ενώ περιηγείται στην καλοφτιαγμένη σας ιστοσελίδα.

Και μην ξεχνάτε ότι πρέπει να υπάρχουν ευδιάκριτα τα στοιχεία επικοινωνίας για άμεση απόκριση.