Στις 18 Μαρτίου 1981, ο καπετάνιος της Iberia Joaquin Reixa προσγειώθηκε στην Airbus A300 στη Μαδρίτη. Το αεροσκάφος, με το όνομα «Doñana», ήταν το πρώτο Airbus της Iberia και ξεκίνησε μια ιστορία που διήρκεσε 40 χρόνια.

Λόγω της μεγάλης χωρητικότητάς τους τόσο για επιβάτες όσο και για φορτία, τα πρώτα Airbus A300 της ισπανικής αεροπορικής εταιρείας χρησιμοποιήθηκαν κυρίως σε δρομολόγια προς τα Κανάρια Νησιά.

Ακολούθησαν τα Airbus A320 που χρησιμοποιήθηκαν για πτήσεις μικρών και μεσαίων αποστάσεων τη δεκαετία του 1990. Στη δεκαετία άρχισε επίσης η έναρξη λειτουργίας των μεγάλων αποστάσεων Airbus A340 / 300s και των A340 / 600, που εντάχθηκαν στον στόλο της Iberia από το 1996.κενό

Η άφιξη του Airbus A330 το 2013 συνέπεσε με τον υπέροχο μετασχηματισμό της Iberia. Οι νέες καμπίνες Business και Economy και οι χρήσεις διπλού κινητήρα σε πτήσεις μεγάλων αποστάσεων έφεραν ένα μεγάλο άλμα στην απόδοση.κενό

Η ενσωμάτωση των τεχνολογικά προηγμένων Airbus A350s και A320neos αποτέλεσε ένα ακόμη σημαντικό βήμα για την Iberia. Τα νέα αεροσκάφη ήταν πιο ήσυχα, καθαρότερα και πιο άνετα για τους επιβάτες.

 

Μεγαλύτερη απόδοση

Από το 2009 ο στόλος της Iberia αποτελείται αποκλειστικά από μοντέλα Airbus, τα οποία παρέχουν στην αεροπορική εταιρεία μεγαλύτερη ευελιξία στον προγραμματισμό τόσο των πτήσεων όσο και των πληρωμάτων, ενώ παράλληλα επιφέρει σημαντική εξοικονόμηση κόστους στην εκπαίδευση του πληρώματος και στο λειτουργικό κόστος, συμπεριλαμβανομένης της συντήρησης.

Πιο βιώσιμες πτήσεις

Η Iberia έχει δεσμευτεί να επιτύχει στόχο μηδενικών καθαρών εκπομπών έως το 2050 και έχει ξεκινήσει τη διαδικασία με την ενσωμάτωση πιο αποτελεσματικών αεροσκαφών όπως τα Airbus A320neo και A350, που χρησιμοποιούνται σε πτήσεις μικρών / μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων, αντίστοιχα, και οι οποίες είναι μεταξύ 15% και 25% πιο αποδοτικό από τα προηγούμενα αεροσκάφη παρόμοιας χωρητικότητας.

Η χρήση πιο αποτελεσματικών αεροσκαφών μαζί με άλλα μέτρα για τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών καυσαερίων βοήθησε την Iberia να επιτύχει μείωση των εκπομπών κατά 15% ανά επιβάτη μεταξύ 2010 και 2019. Στόχος της είναι να μειωθεί αυτό κατά άλλο 5% έως το 2025.

Η πανδημία επιτάχυνε την αποχώρηση των Airbus A340 / 600 της Iberia, η οποία έφυγε από τον στόλο τον Αύγουστο του 2020. Σήμερα, σχεδόν 50 από τις πτήσεις της ισπανικής αεροπορικής εταιρείας πραγματοποιούνται με τα αποδοτικά Airbus A320neos και A350s.