Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η παγκόσμια αγορά social media (μέσων κοινωνικής δικτύωσης) και προορισμού εκτιμάται σε 120 δις δολάρια το 2022. Όπως προβλέπει το Future Market Insights (FMI) θα φτάσει τα 407,35 δις έως το 2032, με CAGR 13% σε βάθος 10ετίας.
Στη νέα εποχή του μάρκετινγκ, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στηρίζουν την ανάπτυξη και της αγοράς προορισμού.
Στη σύγχρονη εποχή, οι άνθρωποι είναι γνώστες της τεχνολογίας. Οι αναβαθμισμένες συσκευές και η καλύτερη συνδεσιμότητα δικτύου καθιστούν εύκολη την πρόσβαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανά πάσα στιγμή σε όλο τον κόσμο.
Αυτό βοηθά τους ταξιδιώτες κυρίως, καθώς τους δίνει τη δυνατότητα να πάρουν τις πληροφορίες για τον προορισμό, με λεπτομέρειες.
Σύμφωνα με το FMI, η προσβασιμότητα σε λεπτομέρειες του προορισμού τους βοηθά να αποφασίσουν και να οργανώσουν το ταξίδι.
Ο πελάτης έχει την ευκαιρία να μελετήσει την κριτική άλλων επισκεπτών που ταξιδεύουν στον τόπο και επίσης να επιτρέψει στον ταξιδιώτη να μοιραστεί τα σχόλιά του ως κριτική στην πλατφόρμα κοινωνικών μέσων.
Τα πρακτορεία διοχετεύουν τις πληροφορίες για την προώθηση των προορισμών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η αγορά μέσων κοινωνικής δικτύωσης και προορισμού συνέβαλε στην ενίσχυση της βιομηχανίας της φιλοξενίας.
Ζήτηση για εικονική και φυσική περιήγηση
Οι διαφημίσεις που εμφανίζονται στα social media, είναι εύκολα προσβάσιμες. Οι χρήστες πλοηγούνται απρόσκοπτα στον ιστότοπο από την επισκόπηση πληροφοριών έως την τελική κράτηση.
Επιπλέον, οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ελκυστικές και διαδραστικές.
Προοπτική εφαρμογής
Σχεδόν όλοι οι τύποι ταξιδιωτικά γραφεία, ξενοδοχεία, αεροπορικά πρακτορεία και άλλοι οργανισμοί χρησιμοποιούν τα social media και το μάρκετινγκ προορισμών για να προωθήσουν τις υπηρεσίες τους στην πλατφόρμα πολυμέσων.
Εκτός από αυτό, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα πρακτορεία αγοράς προορισμών βοηθούν τις ταξιδιωτικές επιχειρήσεις να αποκτήσουν μαζικό κοινό δημιουργώντας ελκυστικό περιεχόμενο στα social media.
Τα social media σημαντικός πυλώνας στην αγορά προορισμού στην πανδημία
Το 2020, η αγορά του τουρισμού και της φιλοξενίας αντιμετώπισε ένα χτύπημα από τον COVID-19.
Σύμφωνα με την ανάλυση, υπήρξε μια επίδραση 30% σε ολόκληρη την αγορά μέσων κοινωνικής δικτύωσης και προορισμού.
Ωστόσο, υπήρξε μια πρώιμη ανάκαμψη στα social media και στην αγορά προορισμών. Υπήρξε ζήτηση για εικονική περιήγηση στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για τοποθεσίες σε προορισμούς.
Επίσης, η αύξηση της συμμετοχής στην αγορά ενισχύει τη συνολική ανάκαμψη της τουριστικής βιομηχανίας.
Ως εκ τούτου, τα social media στην αγορά προορισμού ήταν ένας σημαντικός πυλώνας της τουριστικής βιομηχανίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας.