Η σοβαρή κάμψη της εναέριας κυκλοφορίας φέτος που προκλήθηκε από το Covid-19, ακολουθούμενη από μια αργή ανάκαμψη θα οδηγήσει σε απώλεια έως και 46 εκατομμυρίων θέσεων εργασίας που συνήθως υποστηρίζονται από την αεροπορία σε όλο τον κόσμο, σύμφωνα με νέα στοιχεία της βιομηχανίας που κυκλοφόρησαν σήμερα.

Υπό κανονικές συνθήκες, η αεροπορία και ο τουρισμός που διευκολύνει υποστηρίζει 87,7 εκατομμύρια θέσεις εργασίας παγκοσμίως. Πάνω από 11 εκατομμύρια θέσεις εργασίας ανήκουν στον ίδιο τον τομέα, απασχολούνται σε αεροπορικές εταιρείες, αεροδρόμια, κατασκευαστές πολιτικών αεροδιαστημικών και διαχείριση εναέριας κυκλοφορίας.

Η σχεδόν πλήρης απενεργοποίηση του συστήματος για αρκετούς μήνες, καθώς και η φύση διακοπής / έναρξης του ανοίγματος, σημαίνει ότι τα αεροπορικά ταξίδια δεν θα επανέλθουν στα επίπεδα πριν από το Covid έως το 2024.

Ο Εκτελεστικός Διευθυντής της Διακλαδικής Ομάδας Δράσης για τις Αεροπορικές Μεταφορές , Michael Gill, δήλωσε:

«Με την προσδοκία ότι θα δούμε λιγότερη από τη μισή κυκλοφορία επιβατών φέτος από ό, τι  το 2019, γνωρίζουμε ότι πολλές θέσεις εργασίας στις αεροπορικές μεταφορές κινδυνεύουν. Ορισμένες εταιρείες λαμβάνουν ήδη δύσκολες αποφάσεις, με πολλούς συναδέλφους να επηρεάζονται από την ύφεση.

« Η ανάλυσή μας δείχνει ότι έως και 4,8 εκατομμύρια θέσεις εργασίας στην αεροπορία ενδέχεται να χαθούν μέχρι τις αρχές του επόμενου έτους, μείωση 43% από τα επίπεδα πριν από τον Covid.

Είναι απόλυτα υπεύθυνο για τις κυβερνήσεις να κάνουν ό, τι μπορούν για να βοηθήσουν τον τομέα να επανέλθει στα πόδια του, ώστε να μπορέσουμε να επαναφέρουμε αυτές τις θέσεις εργασίας και αυτήν την οικονομική δραστηριότητα. Οι επιβάτες και οι επιχειρήσεις χρειάζονται βεβαιότητα σχετικά με τα ταξίδια – για να μην υπόκεινται σε τυχαίες δηλώσεις καραντίνας.

« Γνωρίζουμε ότι είναι δύσκολο να λάβουμε αυτές τις αποφάσεις. Όμως, καθώς οι δοκιμές βελτιώνονται και η προοπτική ενός εμβολίου γίνεται σαφέστερη, ελπίζουμε ότι περισσότερη σταθερότητα στο ταξιδιωτικό περιβάλλον οδηγεί επίσης σε μια πιο σταθερή επιστροφή στον ευρύτερο οικονομικό ρόλο των αεροπορικών μεταφορών. “