Ο ρυθμός με τον οποίο αλλάζει η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών είναι τρομακτικός. Αυτό που λειτουργούσε πριν πέντε χρόνια, τώρα αποτελεί άχρηστο στοιχείο. Είναι αρκετά δύσκολο να κατανοήσεις τον κόσμο και το πιο σημαντικό πρέπει να είναι κανείς πρόθυμος να αφουγκραστεί τις συνήθεις πάνω στις οποίες βασίζεται ο τρόπος που δαπανούν τα χρήματά τους οι millennias, η γενιά η οποία προορίζεται να επηρεάσει κατά το μέγιστο την ξενοδοχειακή βιομηχανία τα επόμενα δέκα χρόνια, εάν δεν το έχει ήδη κάνει.

Όπως αναφέρεται στο ehotelier.com τα στοιχεία που προέκυψαν από την μελέτη μιας ηλικιακής ομάδας millennial ταξιδιωτών από 27 έως 33 ετών, χωρίς παιδιά και με ένα μέσο υγιές εισόδημα, ήταν πραγματικά εξαιρετικά. Συγκεκριμένα, το εν λόγω target group πραγματοποιεί κατά μέσο όρο 8 ταξίδια ετησίως τόσο επαγγελματικά όσο και αναψυχής.

  1. Η Airbnb αποτελεί τη μεγαλύτερη πηγή για την επιλογή καταλύματος.

Όλοι οι συμμετέχοντες είχαν μείνει πολλές φορές σε σπίτια μέσω Airbnb έχοντας αποκομίσει γενικά θετικές εμπειρίες. Κάποιοι μάλιστα είχαν νοικιάσει το δικό τους διαμέρισμα μέσω Airbnb κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Συνήθως συγκρίνουν τις τιμές των ξενοδοχείων με αυτές της Aibnb συνυπολογίζοντας κι άλλους παράγοντες όπως η τοποθεσία και η ταχύτητα της κράτησης. Γενικά θα λέγαμε ότι η πλατφόρμα της Airbnb σπάνια αποτελεί την εναλλακτική επιλογή.

  1. Χρήση των Expedia, Hotel.com, Booking.com

Κατά την επιλογή ενός ξενοδοχείου, οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι χρησιμοποίησαν της πλατφόρμες των Expedia, Hotels.com ή Bookings.com.
Κανείς από την ομάδα δεν αντιμετώπιζε τον όρο «διαδικτυακό τουριστικό πρακτορείο» ως μέσο για την πραγματοποίηση κράτησης δωματίου. Όταν ρωτήθηκαν γιατί χρησιμοποίησαν αυτή τη μέθοδο για την επιλογή ξενοδοχείου, απάντησαν ομόφωνα ότι τους εξυπηρετούσε η ευκολία λήψης μιας συνολικής ταξιδιωτικής κράτησης, συμπεριλαμβανομένης της ενοικίασης αυτοκινήτων ή της έκδοσης αεροπορικών εισιτηρίων.

  1. Δεν έχουν καμία συναισθηματική σύνδεση με τα ξενδοχειακά brands.

Ενώ τα Marriott, Hilton και Hyatt αναγνωρίστηκαν από όλους, κανείς δεν μπορούσε να εξηγήσει τις διαφορές μεταξύ αυτών των τριών και άλλων κορυφαίων εμπορικών σημάτων, ούτε μπορούσαν να προσδιορίσουν κάποια άλλα σχήματα που ανήκαν σε αυτές τις μάρκες.

  1. Τα προγράμματα ανταμοιβής πιστών πελατών των ξενοδοχείων έχουν περιορισμένη αξία.

Τα περισσότερα μέλη ζήτησαν αρχικά την είσοδο σε αυτά τα προγράμματα για να εξασφαλιστεί ότι έλαβαν δωρεάν WiFi όταν θα έμεναν στο ξενοδοχείο. Δεν θεώρησαν ότι η παροχή αυτή μπορεί να τους προσφέρει κάτι περαιτέρω ενώ δεν μπορούσαν να θυμούνται πάντα την εξαργύρωση των πόντων τους για τα δωρεάν δωμάτια.

  1. Οι συστάσεις μέσω φίλων είναι το κλειδί.

Κύρια πηγή για ταξιδιωτικούς προορισμούς αποτελούν οι φίλοι. Όλοι φυσικά ήταν ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με κυρίαρχα το Instagram, Facebook, Snapchat, Pinterest και το Tumbler. Παράλληλα οι millenials σπάνια διαβάζουν ταξιδιωτικά περιοδικά ή τις ταξιδιωτικές στήλες στις εφημερίδες, ενώ βλέπουν τηλεόραση για να παρακολουθήσουν ειδικές εκδηλώσεις, αθλητικά, το Youtube και άλλες υπηρεσίες streaming όπως το Netflix.

Συμπερασματικά θα λέγαμε ότι πρέπει να προσεγγιστούν οι millenials μέσω των social media και των κινητών τηλεφώνων. Πρέπει να τους γνωστοποιηθούν  τα ξενοδοχειακά προϊόντα και οι υπηρεσίες τους ενώ θα πρέπει να δοθεί επιπλέον αξία στα προγράμματα πιστότητας των πελατών των ξενοδοχείων.

Αν τελικά γίνουν αυτές τις ευρείες αλλαγές, τότε τα ξενοδοχεία θα είναι καλά προετοιμασμένα για την περίοδο που το μεγαλύτερο μέρος των Millennials θα φθάσουν στην ηλικία κατά την οποία θα ταξιδεύουν τακτικά για επαγγελματικούς λόγους και για αναψυχή