Οι millennials προωθούν την αειφορία στα ταξίδια τους ενώ παράλληλα  αγαπάνε και τα ηλεκτρονικά gadgets και τις ψηφιακές εφαρμογές.

Η μέση άποψη για τους millennials ταξιδιώτες είναι ότι έχουν υψηλές προσδοκίες και είναι «εθισμένοι» στα social media. Ωστόσο κάποιες από αυτές τις πεποιθήσεις είναι μύθος.

Δεν τους αρέσει να ταξιδεύουν με τυχαία άτομα

Οι millennials σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν περισσότερα ταξίδια στο μέλλον. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι millennials πραγματικά απολαμβάνουν την αλληλεπίδραση με ομοϊδεάτες ανθρώπους. 

Οι millennials ταξιδεύουν φθηνά

Οι millennials είναι πρόθυμοι να δαπανήσουν χρήματα για δραστηριότητες που αξίζουν το ενδιαφέρον τους. Παράλληλα είναι πρόθυμοι να κάνουν οικονομία χωρίς να θέτουν σε κίνδυνο τις βασικές αξίες τους: βάζουν τις ταξιδιωτικές εμπειρίες πάνω από τα υλικά πράγματα.

Ταξιδεύουν μόνο για να κάνουν αναρτήσεις στα social media

Είναι πραγματικότητα ότι οι millennials έχουν εμμονή με τα κινητά τους και τις εφαρμογές. Παρόλο που μπορεί να μοιάζει ότι δημοσιεύουν πάντα φωτογραφίες, αυτό που συνήθως κάνουν είναι να ελέγχουν το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο τους ενώ βρίσκονται σε διακοπές. Ωστόσο, η συνδεσιμότητα που παρέχεται από τα κινητά τηλέφωνα έχει βοηθήσει τους millennials να αναπτύξουν μεγαλύτερη αυθορμητισμό. Οι περισσότεροι millennials χρησιμοποιούν τα κοινωνικά μέσα για να εμπνεύσουν ταξιδιωτικά τους συνομηλίκους τους να ανακαλύψουν τον κόσμο μαζί τους και να μάθουν για τους πολιτισμούς και τους προορισμούς.

Οι millennials είναι ασυνείδητοι ταξιδιώτες

Οι Millennials ενδιαφέρονται να συνομιλήσουν με τους ντόπιους. Το πιο σημαντικό πράγμα κατά την κράτηση των ταξιδίων τους είναι να αποτελέσουν μέρος βιώσιμων, δεοντολογικών και υπεύθυνων ταξιδιών.

Οι millennials θέλουν να διαμείνουν μόνο σε καταλύματα τύπου Airbnb

Το Airbnb είναι σίγουρα μια ελκυστική επιλογή για τους millennials ταξιδιώτες. Η αυθεντικότητα, η ευκολία και η αξία ταιριάζουν με τις πεποιθήσεις τους. Ωστόσο, παράγοντες όπως ο σχεδιασμός ενός ξενοδοχείου, η τοποθεσία, τα προγράμματα αφοσίωσης οδηγούν τους millennials να προτιμούν τα ξενοδοχεία και τα τουριστικά θέρετρα έναντι της Airbnb.