Η διεθνής ζήτηση επιβατών του περασένου Αύγουστου αυξήθηκε 5,6% σε σύγκριση με τον Αύγουστο του 2017, σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης Αεροπορικών Μεταφορών (IATA).

Όλες οι περιφέρειες παρουσίασαν αυξήσεις, τις οποίες καθοδήγησαν οι αεροπορικές εταιρείες στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού. Η χωρητικότητα ανήλθε σε 5,1% και ο συντελεστής φορτίου αυξήθηκε κατά 0,4 της εκατοστιαίας μονάδας στο 85%.

Η κυκλοφορία των αερομεταφορών Ασίας-Ειρηνικού αυξήθηκε κατά 7,5% σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο, η χωρητικότητα αυξήθηκε κατά 6,1% και ο συντελεστής φόρτωσης αυξήθηκε κατά 1,1 ποσοστιαίες μονάδες σε 82,6%.
Η ανοδική τάση της επιβατικής κίνησης παραμένει πολύ ισχυρή, υποστηριζόμενη από διαρθρωτικές αλλαγές, όπως η συνεχιζόμενη άνοδος του βιοτικού επιπέδου στην περιοχή, καθώς και περισσότερες επιλογές διαδρομών για τους επιβάτες, οι οποίες μεταφράζονται σε εξοικονόμηση χρόνου και τελικά τονώνουν την ζήτηση, τονίζει η ΙΑΤΑ.

Οι ευρωπαίοι αερομεταφορείς σημείωσαν άνοδο τον Αύγουστο από 5,1%. Η χωρητικότητα αυξήθηκε κατά 4,5% και ο συντελεστής φορτίου ανέβηκε κατά 0,5% σε 88,9%, ο οποίος ήταν ο υψηλότερος μεταξύ των περιφερειών.
Οπως επισημαίνει η ΙΑΤΑ, η ευρωπαϊκή ζήτηση επηρεάζεται από μικτά σημάδια σχετικά με την οικονομία και τις διαταραχές από τις απεργίες ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας.

Οι μεταφορείς της Μέσης Ανατολής σημείωσαν αύξηση 5,4% τον Αύγουστο, οι όγκοι των επιβατών σημείωσαν ανοδική πορεία με ετήσιο ρυθμό 8% από την αρχή του έτους. Η χωρητικότητα αυξήθηκε κατά 6,3%, ενώ ο συντελεστής φόρτωσης υποχώρησε 0,7 της εκατοστιαίας μονάδας στο 80,7%.

“Η αεροπορία είναι η επιχειρηματικότητα της ελευθερίας, η επανένωση των φίλων και των οικογενειών και η σύνδεση των επιχειρήσεων με τις αγορές, τονίζει ο επικεφαλής της ΙΑΤΑ Alexandre de Juniac

Για να διατηρηθεί αυτή η ελευθερία, πρέπει να διατηρηθούν οι αεροπορικές συνδέσεις.
Για αυτό το λόγο, είναι απολύτως σημαντικό οι διαπραγματευτές αεροπορικών μεταφορών του Ηνωμένου Βασιλείου και της ΕΕ να επιτύχουν συμφωνία μετά τη Brexit.
Δεν είναι μόνο η άδεια για πτήσεις για απογείωση και προσγείωση, τα πάντα από τις άδειες των πιλότων για τις ρυθμίσεις ασφαλείας και πολλά άλλα, πρέπει να συμφωνηθούν, η αμοιβαία αναγνώριση των υφιστάμενων προτύπων μπορεί να αντιμετωπίσει ένα μεγάλο μέρος αυτού, αλλά δεν μπορούμε να περιμένουμε μέχρι την ενδέκατη ώρα.
Η παραδοχή ότι «θα είναι εντάξει τη νύχτα» αποκαλύπτει ελάχιστα την κατανόηση των σχετικών περιπλοκών.
Η προετοιμασία πρέπει να γίνει για κάθε περίπτωση, σε ένα περιβάλλον πολύ μεγαλύτερης διαφάνειας από ό, τι έχουμε δει μέχρι σήμερα”.