Πέρα από τα γνωστά λάθη στην στρατιγική των Social Media των επιχειρήσεων υπάρχουν και κάποιες λεπτομέρειες που οδηγούν σε σφάλματα και τινάζουν στον αέρα την…βιώσιμη παρουσία της εταιρείας σας.
Τα μέσα κοινωνικά μέσα είναι ρευστά και σε μια συνεχή κατάσταση αλλαγής του κοινού. Για τον λόγο αυτό δεν θα πρέπει να φοβάστε να δοκιμάσετε διαφορετικές μεθόδους, να πειραματιστείτε και να το διασκεδάσετε, αφού όπως υποστηρίζουν οι ειδικοί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έγιναν για διακέδαση.
Δείτε ποιά είναι τα λάθη που πρέπει να αποφύγετε για να μεγιστοποιήσετε τα αποτελέσματα γύρω από τις καμπάνιες σας, σύμφωνα με τους εμεπιρογνώμονες μάρκετινγκ Social Media.
1. Χωρίς στρατηγική ή σχέδιο
“Η νίκη αγαπά την προετοιμασία” και κρατήστε αυτή τη φράση στο μυαλό σας όταν πρόκειται για το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Πολλές επιχειρήσεις κάνουν το λάθος να προχωρούν χωρίς σχέδιο. Μια καλή στρατηγική μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα σας βοηθήσει να παραμείνετε σε καλό δρόμο, ενώ ταυτόχρονα θα υποστηρίζετε τους στόχους που έχετε ορίσει.
Ο σχεδιασμός σας δίνει τη δυνατότητα εκτός του να μεγιστοποιήσετε τα αποτελέσματα γύρω από τις εκστρατείες σας να διατηρείτε το ενδιαφέρον του κοινού και προσελκύετε περισσότερους χρήστες στο περιεχόμενό σας. Επίσης η ικανότητά σας να προηγείστε των τάσεων ενισχύει την παρουσία σας και δείχνει ότι δεν είστε απλά δραστήριοι και παρόντες, αλλά και ενημερωμένοι.
Ένα σχέδιο σε ισχύ θα ενισχύσει την ανάπτυξη και την δημιουργικότητα σας, αυτά τα δύο κλειδιά για την οικοδόμηση μιας επιτυχημένης και βιώσιμης παρουσίας.
2. Χωρίς…φωνή και ταυτότητα
Το να μην έχει το εμπορικό σήμα καμία καθορισμένη ταυτότητα, όσον αφορά στις αναρτήσεις είναι ένα μεγάλο λάθος.
Για να σπάσετε την…σιωπή και να κάνει αίσθηση το εμπορικό σήμα σας, θα πρέπει να διαφοροποιηθείτε από τους ανταγωνιστές σας με μία ξεχωριστή λεζάντες, στις αναρτήσεις σας.
Δώστε μία ξεχωριστή ματιά στο περιεχόμενό σας, η οποία να είναι σχετική με το εμπορικό σήμα σας, προκειμένου να επικοινωνήσετε με την αγορά-στόχο σας.
3. Μη ολοκληρωμένο προφίλ
Η αποτυχία των πληροφοριών του προφίλ είναι μια μεγάλη χαμένη ευκαιρία. Το προφίλ, σας δίνει τη δυνατότητα να ενημερώσετε για το τι κάνετε και ποιοι είστε και μέσα από λίγες γραμμές τραβήξετε την προσοχή του χρήστη. Βεβαιωθείτε ότι συμπληρώνονται τα περισσότερα στοιχεία σας και οι και θυμηθείτε να προσθέσετε και λέξεις-κλειδιά σε Twitter και Instagram bios.
Δεδομένου ότι τα προφίλ σε Social Media και το περιεχόμενο τους μπορούν επίσης να ταξινομηθούν στην αναζήτηση, είναι σημαντικό να συμπληρώσετε όλες τις ενότητες πληροφοριών.
4. Δεν γνωρίζετε το κοινό σας
Αν δεν γνωρίζετε τις συνήθειες και τις ανάγκες του κοινού σας, δεν μπορείτε να στοχεύσετε σωστά στο περιεχόμενο. Πρέπει να γνωρίζετε τα πάντα αρχής γενομένης από τις ώρες που η πλειοψηφία των οπαδών σας είναι ενεργή, μέχρι το είδος του περιεχομένου που θα τους προσελκύσει.
Επίσης, πρέπει να προσαρμόσετε τα μηνύματά σας έτσι να είναι κατανοητά στην αγορά-στόχο σας.
Το κοινό σας να του προσφέρετε περισσότερα από ό, τι τα κουραστικά μηνύματα πωλήσεων. Η σύγχρονη τάση στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης είναι να προσθέσετε αξία στη ζωή των οπαδών σας.
Sosial Media = οικοδόμηση σχέσεων και οι επιτυχημένες σχέσεις δεν είναι ποτέ μονόπλευρες.
5. Συχνές δημοσιεύσεις
Η υπερβολή πάντα βλάπτει, αλλά αυτός ο κανόνας δεν ισχύει αναγκαστικά για όλες τις επιχειρήσεις -όπως για παράδειγμα σε προφίλ που σχετίζονται με ειδήσεις και ενημέρωση.
Για τις άλλες επιχειρήσεις οι δημοσιεύσεις πρέπει να συμβαδίζουν με την συχνότητα που λειτουργεί για το ακροατήριό σας.
Για αρχή δημοσιεύετε τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα. Με αυτό τον τρόπο ξεκινήστε την έρευνα για το πως αντιδρά το κοινό σας και σύντομα θα βρείτε τον ιδανικό σας ρυθμό.
6. Μη αξιοποίηση των εργαλείων δικτύου
Η μη χρήση των εργαλείων που είναι μοναδικά σε κάθε δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης είναι ολέθριο λάθος.
Χρησιμοποιώντας εργαλεία ειδικά για την πλατφόρμα σας δίνετε η ευκαιρία να παρουσιάσετε περιεχόμενο σε αυτά τα κανάλια με πιο δημιουργικούς τρόπους.
Περιηγηθείτε στον τρόπο λειτουργίας κάθε πλατφόρμας και εξερευνήστε χαρακτηριστικά όπως τις δημοσκοπήσεις Twitter για παράδειγμα, τις πολλαπλές αναρτήσεις εικόνων, τα ζωντανά βίντεο του Facebook, τις ιστορίες Instagram, τα στιγμιότυπα Instagram Stories, τις δημοσκοπήσεις Instagram και τις αυτοκόλλητες ετικέτες.
7. Δεν απαντάτε σε σχόλια ή καταγγελίες
Μην αγνοείτε σχόλια ακόμα και καταγγελίες. Απαντάτε πάντα στο κοινό σας και ιδιαίτερα στις καταγγελίες απομακρύνετε το πρόβλημα από κοινωνικά κανάλια, ζητώντας τους να στείλουν απευθείας μήνυμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.