Η Lufthansa έκανε περιοδεία με τη νέα της εμφάνιση και τα δύο πρώτα αεροσκάφη με τη νέα εταιρική ταυτότητα. Eνα Jumbo jet και ένα A321 – επισκέφθηκαν το Μιλάνο, το Παρίσι και γερμανικά αεροδρόμια, χωρίς το γνωστό κίτρινο χρώμα στα λογότυπο της εταιρείας.

Τα πρώτα αεροσκάφη που «ντύθηκαν» με την ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα της Lufthansa-  πέταξαν σε δέκα γερμανικά αεροδρόμια, καθώς και στα διεθνή αεροδρόμια Μαλπένσα του Μιλάνο και Σαρλ Ντε Γκωλ του Παρισιού.

Πριν από 100 χρόνια, ο γραφίστας και αρχιτέκτονας Otto Firle σχεδίασε το γνωστό σε όλους εμπορικό σήμα της Lufthansa: τον γερανό – σύμβολο της εμπειρίας, της προοδευτικότητας και της ποιότητας.

Το λογότυπο της Lufthansa έχει καταστεί ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα παγκοσμίως και σήμερα αντιπροσωπεύει την πρώτη και μοναδική ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία 5 αστέρων.

Γιορτάζοντας αυτή την επέτειο, η Lufthansa είναι υπερήφανη όχι μόνο για την ιστορία της, αλλά κυρίως για τα μελλοντικά της σχέδια – τα γενέθλια του διάσημου γερανού της αποτέλεσαν την τέλεια ευκαιρία για την ανανέωση της εταιρικής της ταυτότητας.

Το Boeing 747-8 (με αριθμό νηολογίου: D-ABYA) απογειώθηκε από τη Φρανκφούρτη στις 8:30 π.μ. με αριθμό πτήσης LH9988 και έκανε στάσεις στην Κολωνία, το Ντίσελντορφ, τη Βρέμη, το Αμβούργο, το Ανόβερο, το Βερολίνο, τη Δρέσδη, το Μόναχο και τέλος στη Στουτγάρδη απ’ όπου κι επέστρεψε πίσω στη Φρανκφούρτη γύρω στις 5 μ.μ. Όλες οι πτήσεις ήταν με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα και αντιστάθμιση των εκπομπών CO2 μέσω του myclimate.

Το Airbus A321 (αριθμός νηολογίου: D-AISP) με το νέο εταιρικό σήμα της Lufthansa έκανε επίσης ένα ταξίδι μετ ‘επιστροφής την Πέμπτη – στο πλαίσιο των κανονικά προγραμματισμένων δρομολογίων του.

Ειδικότερα, πέταξε από το Μόναχο με προορισμό το αεροδρόμιο Μαλπένσα στο Μιλάνο και πίσω, στη συνέχεια αναχώρησε για το αεροδρόμιο Σαρλ Ντε Γκωλ στο Παρίσι και επέστρεψε στο Μόναχο, όπου επιβιβάστηκαν οι τελευταίοι επιβάτες με προορισμό τη Φρανκφούρτη – τον τελικό σταθμό της ημέρας.