Για το δεύτερο τρίμηνο του 2020, η Tripadvisor αναφέρει έσοδα 59 εκατομμυρίων δολαρίων, καθαρή ζημιά 153 εκατομμυρίων δολαρίων και προσαρμοσμένη ζημιά EBITDA 74 εκατομμυρίων δολαρίων.
Αλλά σε επιστολή του προς τους μετόχους, ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος Steve Kaufer λέει ότι τα στοιχεία είναι “καλύτερα από τα αναμενόμενα”.
Το ποσό των εσόδων είναι 86% μικρότερο από την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου αντικατοπτρίζουν τον ιστορικό αντίκτυπο που έχει η πανδημία COVID-19 στην επιχείρησή μας και στον ταξιδιωτικό κλάδο, υπογραμμίζει ο Steve Kaufer.
Παραμένουν σημαντικές επιπτώσεις από έτος σε έτος και η βραχυπρόθεσμη ορατότητα παραμένει χαμηλή. Είναι ενθαρρυντικό ότι οι τάσεις της ζήτησης για ταξίδια, βελτιώθηκαν σταδιακά από τον Απρίλιο, που είχαν φτάσει στο ναδίρ”.
Η Tripadvisor αναφέρει ότι τον Απρίλιο, Μάιο και Ιούνιο, οι μηνιαίοι μοναδικοί χρήστες στους ιστότοπους της ήταν περίπου 33%, 45% και 60%, αντίστοιχα, των συγκρίσιμων περιόδων του προηγούμενου έτους.
Η κίνηση συνεχίζει να βελτιώνεται και η εταιρεία εκτιμά ότι ο αριθμός του Ιουλίου θα είναι περίπου στο 67% του προηγούμενου έτους.
Η εταιρεία αναφέρει ότι τα έσοδα βελτιώνονται επίσης – από το χαμηλό του 10% περίπου της αντίστοιχης περσινής περιόδου τον Απρίλιο και το Μάιο σε 20% τον Ιούνιο και μια εκτίμηση 30% για τον Ιούλιο.
Τα τμήματα εστιατορίων και ενοικιάσεων διακοπών έχουν δείξει την ταχύτερη σχετική ανάκαμψη, ακολουθούμενα από ξενοδοχεία και τις εμπειρίες.
Ο Steve Kaufer, εκτιμά αύξηση των εσόδων σε όλα τα τμήματα καθώς οι ακυρώσεις συνεχίζουν να υποχωρούν.
Όταν ρωτήθηκε αν ανησυχεί για τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία που μειώνουν τις δαπάνες τους στην πλατφόρμα, ο επικεφαλής της Tripadvisor, επεσήμανε ότι “είναι σίγουρος για την ικανότητα του Tripadvisor να προσφέρει την υψηλής ποιότητας κίνηση, κάτι που αναζητούν οι OTA”.
Τα μελλοντικά σχέδια
Για το υπόλοιπο του έτους και έως το 2021, η Tripadvisor αναφέρει ότι έχει αρκετές προτεραιότητες, συμπεριλαμβανομένης της επιτάχυνσης της στρατηγικής “One Tripadvisor” που επικεντρώνεται στους καταναλωτές.
Η προσπάθεια περιλαμβάνει μια επανασχεδιασμένη αρχική σελίδα και περιεχόμενο για να “προσφέρει μια πιο εξατομικευμένη”.
Μια επανασχεδιασμένη εφαρμογή για κινητά θα τεθεί σε λειτουργία μέσα στο 2020.
Μετά την έναρξη μιας εξατομικευμένης ταξιδιωτικής υπηρεσίας, γνωστή ως Reco, τον Ιούνιο, η Tripadvisor αναφέρει ότι θα συνεχίσει να αναπτύσσει συνδρομή για καταναλωτές και άλλες προσφορές επί πληρωμή απευθείας στον καταναλωτή.
Η εταιρεία αναφέρει ότι θα ξεκινήσει επίσης μια νέα λύση που θα επικεντρώνεται στους πελάτες του ξενοδοχείου τους επόμενους μήνες και “εστιάζεται στην κατασκευή της σουίτας προϊόντων και στην εμβάθυνση της εμπλοκής των ξενοδόχων στην πλατφόρμα μας”.