Αναμφισβήτητα οι baby boomers ταξιδιώτες έχουν απασχολήσει σε μεγάλο βαθμό με τις συνήθειες και τις προτιμήσεις τους τον τομέα της φιλοξενίας.

Γεννημένοι από το 1946 έως το 1964, οι baby boomers αναζητούν ενεργά αυθεντικές καθώς και εξατομικευμένες και αξέχαστες ταξιδιωτικές εμπειρίες.

Tι θέλουν από ένα ξενοδοχείο 

1. Οι baby boomers έχουν συγκεκριμένο budget για ταξίδια

Σύμφωνα με τα “Boomer Travel Trends” του AARP Travel για το 2019 οι boomers σχεδίαζαν να πραγματοποιήσουν συνολικά 4-5 ταξίδια αναψυχής φέτος. Επίσης σκοπεύουν να ξοδέψουν πάνω από 6.600 δολάρια περίπου 20% έως 50% περισσότερο από τους Gen X ή τους millennials ομολόγους τους. Αυτά τα ταξίδια αναμένεται να κατανεμηθούν σχετικά ομοιόμορφα μεταξύ εγχώριων και διεθνών προορισμών.

  1. Θέλουν το κάτι παραπάνω

Επιλέγουν επίσης μεγαλύτερης διάρκειας ταξίδια, σε αναβαθμισμένα καταλύματα και θέλουν να κάνουν αγορές ενώ βλέπουν τα αξιοθέατα. Με αυτή την έννοια, οι baby boomers αντιπροσωπεύουν μια απίστευτη ευκαιρία για αναβάθμιση και εξατομικευμένες προσφορές.

Οι baby boomers είναι επίσης γνωστοί οπαδοί της «ενεργητικής χαλάρωσης», που σημαίνει ότι δείχνουν προτίμηση σε δραστηριότητες όπως το γκολφ, η πεζοπορία, τα μασάζ και οι εκδρομές γευσιγνωσίας.

  1. Μένουν πιστή στην παραδοσιακή αξία της φιλοξενίας

Οι baby boomers, αν και ανοιχτοί στη νέα τεχνολογία, προτιμούν την κατ ιδίαν  προσωπική εξυπηρετηση και είναι λιγότερο δεκτικοί σε ορισμένες τεχνολογικές τάσεις όπως τα ρομπότ με τεχνητή νοημοσύνη.

  1. Θέλουν να αποσυνδεθούν από το διαδίκτυο

Οι boomers είναι πολύ πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν τις διακοπές ως ευκαιρία να αποσυνδεθούν από την τεχνολογία και να έρθουν πιο κοντά στην οικογένειά τους και την τοπική κουλτούρα του προορισμού που Σύμφωνα με την AARP, το 54% των boomers θα πάρει ένα smartphone σε διεθνή ταξίδια και το 92% θα πάρει ένα smartphone σε εγχώρια ταξίδια.

  1. Αναζητούν με μανία την αυθεντικότητα στα ταξίδια

Η επιθυμία να έρθουν σε επαφή με τον τοπικό πολιτισμό φαίνεται να καλύπτει όλες τις ομάδες των ταξιδιωτών. Τόσο οι baby boomers όσο και οι millennials ταξιδιώτες θέλουν να γνωρίσουν τα τοπικά έθιμα των τόπων που επισκέπτονται. Αυτή η τάση είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη μεταξύ των boomers, με το 50% να δείχνει ενδιαφέρον για τις τοπικές κουζίνες, τις παραδόσεις, τα χόμπι και τις πολιτιστικές αποχρώσεις όταν βρίσκονται στο εξωτερικό.

  1. Tους αρέσει η user friendly τεχνολογία

    Σύμφωνα με το AARP, το 85% των baby boomers χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να προγραμματίσουν τα ταξίδια τους. Χρησιμοποιούν την τεχνολογία ως ευκολία και όχι ως αναγκαιότητα.

  2. Δεν ξεχνούν την εμπειρία των κινητών τηλεφώνων

    Μελέτες δείχνουν ότι 68% των baby boomers χρησιμοποιούν ένα smartphone, το 55%  έχουν τάμπλετ, και το 55% λένε ότι ένα smartphone είναι απαραίτητο κατά τη διάρκεια των ταξιδιών.

  3. Είναι λάτρεις των bucket lists

Ο βασικότερος λόγος για τα ταξίδια των baby boomers είναι για να σβήσουν τους προορισμούς από την bucket list τους.