Η Ryanair, ανακοίνωσε ότι έφτασε το 1 δισεκατομμύριο επισκέψεις το χρόνο στην πλατφόρμα της (Απρίλιος 2017 μέχρι Μάρτιος 2018) για πρώτη φορά στην ιστορία της.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του low cost αερομεταφορέα, το νέο αυτό ρεκόρ του 1,000,000,000 (ιστοσελίδα και app μαζί) περιλαμβάνει “μεγαλύτερο αριθμό επισκέψεων από την Lufthansa, τη British Airways, την Air France, την KLM και την Iberia μαζί και αποδεικνύει ότι η ιστοσελίδα και το app της Ryanair είναι οι πιο δημοφιλείς πλατφόρμες για την αναζήτηση και την κράτηση των χαμηλότερων ναύλων, χάρις στη συνεχή επιτυχία του προγράμματος “Always Getting Better” που έχει ως στόχο την καλύτερη εμπειρία των επιβατών.”

Οι αριθμοί έχουν επιβεβαιωθεί από το SimilarWeb και δείχνουν ότι η πλατφόρμα της Ryanair είναι αποδέκτης:

  • Περισσότερων επισκέψεων από τις ιστοσελίδες της Lufthansa, της British Airways, της Air France, της KLM και της Iberia μαζί.
  • Περισσότερων επισκέψεων από τη Gap, το Sky News, την Tesco & τη Victoria’s Secret.
  • 6 φορές περισσότερες επισκέψεις από τη Man United, την ομάδα ποδοσφαίρου με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα της παγκοσμίως.
  • 22 επισκέψεις κάθε δευτερόλεπτο.
  • Οι περισσότερες επισκέψεις κατά σειρά αγορών: 1. Ηνωμένο Βασίλειο 2. Ιταλία 3. Ισπανία 4. Γερμανία 5. Ιρλανδία.

Και για να γιορτάσει το 1 δισεκατομμύριο επισκέψεις της ανακοίνωσε την “Προσφορά για το 1 Δισεκατομμύριο”, με ναύλους στο Ryanair.com και το app από μόνο 19.99€, διαθέσιμη ως τα μεσάνυχτα (24:00) της Παρασκευής (11 Μάϊου).

“Είμαστε χαρούμενοι για το 1 δισεκατομμύριο επισκέψεις σε ένα χρόνο, το οποίο ισούται με την επίσκεψη κάθε άνδρα, γυναίκας και παιδιού στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής στις πλατφόρμες της Ryanair, τόνισε ο Kenny Jacobs.

Είναι εμφανές ότι οι καταναλωτές γνωρίζουν ποια ιστοσελίδα να επισκεφθούν για τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη. Το Ryanair.com είναι η μεγαλύτερη σε επισκεψιμότητα ιστοσελίδα αεροπορικής εταιρίας στον κόσμο και το Ryanair app είναι το μεγαλύτερο app σε χρήση στην Ευρώπη. Συνεχίζουμε λοιπόν να βελτιώνουμε την ψηφιακή εμπειρία και την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών μέσω του Ryanair Labs.”