Μέχρι το τέλος του 2018, η Sabre θα έχει δρομολογήσει νέα λειτουργικά API και βελτιωμένες δυνατότητες στο Sabre Red Workspace που θα επιτρέψει στους πελάτες να αγοράζουν και να κάνουν κράτηση περιεχομένου NDC παράλληλα με το παραδοσιακό περιεχόμενο.

Προκειμένου να προετοιμαστεί για αυτή τη λειτουργικότητα, η εταιρεία συνεργάζεται ήδη στενά με τους πελάτες της, συμπεριλαμβανομένου του Flight Center Travel Group, μιας από τις μεγαλύτερες ομάδες ταξιδιωτικών πρακτόρων στον κόσμο, ενώ η Saber έχει ήδη ξεκινήσει ένα πιλοτικό πρόγραμμα με επιπλέον πελάτες πρακτορείων και αεροπορικών εταιρειών.

Ως μία από τις λίγες εταιρείες που είναι σε θέση να προσφέρουν μια ολοκληρωμένη λύση NDC, η πρωτοβουλία Saber “Beyond NDC” εκτείνεται πολύ πέρα ​​από την επικείμενη εισαγωγή του API.

Το τέταρτο τρίμηνο του έτους, η Saber θα φέρει στην αγορά την πρώτη πλατφόρμα ψηφιακών αερογραμμών της βιομηχανίας, σηματοδοτώντας μία σημαντική εξέλιξη. Οι αεροπορικές εταιρείες από την πλευρά τους θα πρέπει να εκμεταλλευτούν τις πληροφορίες που βασίζονται σε δεδομένα για την δυναμική και έξυπνη εμπορική προώθηση των υπηρεσιών τους και εξατομικευμένη εμπειρία πελατών.

Πιο προηγμένες δυνατότητες θα ακολουθήσουν το 2019, συμπεριλαμβανομένης της προσφοράς με δυνατότητα NDC και της διαχείρισης παραγγελιών, προσφέροντας στις αεροπορικές εταιρείες ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για να διαφοροποιήσουν πραγματικά τις προσφορές τους.

“Τα πρότυπα NDC παρουσιάζουν τεράστια ευκαιρία για την επιχείρηση του Saber, τους πελάτες μας και τη βιομηχανία συνολικά – προς όφελος των ταξιδιωτών καθώς διαμορφώνουμε μια νέα και διαφοροποιημένη ταξιδιωτική εμπειρία, δήλωσε η Kathy Morgan, αντιπρόεδρος της Saber για στρατηγικές πρωτοβουλίες.
Oι δυνατότητές μας θα ξεπεράσουν τις αγορές και τις κρατήσεις και θα ενσωματωθούν με τα συστήματα λιανικής πώλησης, διανομής και εκπλήρωσης που υποστηρίζουν το οικοσύστημα ταξιδιού”.