Η Ryanair κυκλοφόρησε σήμερα τα μηνιαία στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών, δείχνοντας ότι το 98% των πτήσεων του Νοεμβρίου έφτασαν στην ώρα τους.

Σε μια εποχή που πρέπει να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη των πελατών στα αεροπορικά ταξίδια, η Ryanair συνεχίζει να διασφαλίζει ότι ικανοποιεί τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών της.

Η έρευνα εμπειρίας πελατών για το Νοέμβριο δείχνει ότι το 92% των 23.000 ερωτηθέντων αξιολόγησαν την πτήση τους «Εξαιρετική / Πολύ καλή / Καλή», καθώς και υψηλές βαθμολογίες που προκύπτουν για τη φιλικότητα του πληρώματος (94%), υπηρεσία επί του σκάφους (93%) , γκάμα τροφίμων και ποτών (86%) και εμπειρία επιβίβασης (90%).