Ταχύτερο και απλούστερο check-in για τους πελάτες των αεροπορικών εταιριών του ιαπωνικού ομίλου All Nippon Airways (ANA), αφού τα ειδικά διαμορφωμένα περίπτερα θα “λύσουν τα χέρια” τόσο στους επιβάτες των εγχώριων όσο και σε εκείνους των διεθνών πτήσεων.

Τα περίπτερα check-in της ΑΝΑ λειτουργούν self-service και αφού σκανάρουν το διαβατήριο των επιβατών προσφέρουν τη δυνατότητα εκτύπωσης του εισιτηρίου “σώζοντας” πολύτιμο χρόνο, ενώ το check-in είναι απαραίτητο μόνο μια φορά για ολόκληρο το ταξίδι.

Η υπηρεσία διατίθεται μάλιστα σε 5 γλώσσες : Ιαπωνικά, Αγγλικά, Κινέζικα και Κορεάτικα.

Η ANA στοχεύει στην αναβάθμιση των υφιστάμενων μηχανημάτων και στα 50 αεροδρόμιά της, μέχρι τέλος Οκτωβρίου, με το πρώτο μέρος να εγκαθιστάται στο αεροδρόμιο της Χιροσίμα και να μπαίνει σε λειτουργία των επόμενο Ιούλιο.