Το ταξίδι είναι ένας τομέας γεμάτος με δεδομένα: οι ταξιδιωτικές και τουριστικές εταιρείες έχουν πρόσβαση σε όγκους δεδομένων που αφορούν μεμονωμένους ταξιδιώτες και τους οποίους πολλές επιχειρήσεις θα ζήλευαν.

Ήρθε όμως η ώρα οι ταξιδιωτικές εταιρίες να επανεξετάσουν τις σχέσεις τους με τους πελάτες τους δημιουργώντας νέες ανταλλακτικές αξίες προς όφελος των πελατών τους και φέρνοντας στο προσκήνιο πραγματικά εξατομικευμένες εμπειρίες ταξιδίου.

Έλεγχος μέσω διαφάνειας

Αυτό που χρειάζεται για να δημιουργηθεί μια ξεχωριστή σχέση με τους καταναλωτές είναι η διαφάνεια ως προς το τι μπορούν να κάνουν τα δεδομένα των καταναλωτών τόσο για τον καταναλωτή όσο και για την εκάστοτε ταξιδιωτική εταιρεία.

Η Airbnb, η οποία ενημερώνει τους χρήστες για ποιό λόγο χρειάζονται όλα τα δεδομένα προφίλ τους και πώς αυτά χρησιμοποιούνται, οδηγεί τις εξελίξεις

Αυτό είναι το πρώτο κλειδί για τα εμπορικά σήματα: βρείτε δημιουργικούς, ενημερωτικούς και αυθεντικούς τρόπους για να δείξετε στους ανθρώπους πως χρησιμοποιεί τα δεδομένα τους και για ποιον λόγο καθησυχάζοντάς τους παράλληλα ότι έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Επιλογή

Δώστε επιλογές στους καταναλωτές παρέχοντας εκπλήξεις και ευχαρίστηση. Έτσι, χρησιμοποιήστε τα δεδομένα έξυπνα για να μεταφέρετε στο καταναλωτικό κοινό σχετικό νέο περιεχόμενο, ιδέες ή πληροφορίες, καθώς και την πρόβλεψη και την ικανοποίηση των αναγκών τους. Εξετάστε κάθε σημείο λήψης δεδομένων και κατανοήστε πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παροχή επιλογών στους καταναλωτές.

Απευθυνθείτε προσωπικά

Το τρίτο όφελος που επιθυμούν οι πελάτες είναι τα πιο προσαρμοσμένα προϊόντα και υπηρεσίες στις δικές τους ανάγκες. Μεγάλο ενδιαφέρον για τα ταξιδιωτικά σήματα θα πρέπει να είναι τα δεδομένα που δείχνουν ότι οι ερωτηθέντες της Generation Y είναι ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι με τη λήψη πραγματικών εξατομικευμένων εμπειριών.

Μια θεμελιώδης αλλαγή

Η μετάβαση στον προορισμό απαιτεί μια θεμελιώδη αλλαγή στην κατεύθυνση με την οποία γίνεται. Γνωρίζουμε ότι υπάρχει έντονο ενδιαφέρον στους καταναλωτές για αυτό το νέο είδος σχέσης με τα εμπορικά σήματα. Μια σχέση που βασίζεται στη χρήση των προσωπικών δεδομένων από τα εμπορικά σήματα για την επίτευξη αμοιβαία ωφέλιμων αποτελεσμάτων.

Στην εποχή της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων είναι η κατάλληλη στιγμή για τον τουριστικό και ταξιδιωτικό κλάδο να ξεκινήσει να εξάγει τα πραγματικά σημαντικά στοιχεία που θα του επέτρεπαν να ξεκινήσει να βγάζει νέα και αποτελεσματικά loyalty προγράμματα για τους πελάτες του.