Τη νέα τους καμπάνια με τίτλο ¨Προπατώ στην Κρήτη” σχεδίασε και εφάρμοσε η σελίδα “Χειροποίητες Κατσούνες” μετά την επιτυχημένη καμπάνια “Οι Κρητικές Κατσούνες πάνε Hollywood:.

Σκοπός αυτή τη φορά είναι να αναδείξουν όχι μόνο τις Κρητικές Κατσούνες, αλλά και την γνήσια κρητική ομορφιά.

Μπορείτε να απολαύσετε όλες τις όμορφες τοποθεσίες ακολουθώντας τη σελίδα «Χειροποίητες κατσούνες», ή απλά αναζητώντας #propatwstinKriti στη μηχανή αναζήτηση των Facebook και Instagram.

Παρακολουθώντας το συγκεκριμένο Hashtag, μπορείτε να δείτε τοπία τα οποία θα μπορούσατε εύκολα να αποκαλέσετε ως «επίγειους παράδεισους».

Τοπία που είναι συνήθως δύσβατη η προσέγγισή τους. Περιοχές που για να τις επισκεφθείτε θα πρέπει σίγουρα να εξοπλιστείτε τη δική σας Κρητική ανθεκτική κατσούνα, νερό, φαγητό και μπόλικη ενέργεια.

Φαράγγια, Θάλασσες, Βουνά, Χωριά, ακόμα και περιοχές που δεν έχουν καν ονομασία… έχουν θέση στις δημοσιεύσεις της καμπάνιας…

Η βασική ιδέας τη δημιουργίας της καμπάνιας είναι η συσχέτιση της υπό εξαφάνιση τεχνικής κατασκευής της κατσούνας, με τις επίσης άγνωστες, άγριες ομορφιές της Κρήτης.

Η Κρήτη σίγουρα αποτελεί για πολλούς ένα θέρετρο διακοπών, ωστόσο πέρα από τους γνωστούς τουριστικούς προορισμούς της, υπάρχουν πολλές ακόμα τοποθεσίες που αξίζει να επισκεφθεί ο καθένας από εμάς.

Ακολουθώντας την εξέλιξη της επικοινωνίας μέσω των Social Media και συγκεκριμένα την χρήση των Selfies, με την συγκεκριμένη καμπάνια θα δημιουργηθούν πολλά νέα spot για selfies… Ετοιμαστείτε και ακολουθείστε.

Το Hashtag #propatwstinKriti είναι ανοιχτό για όλους. Όσοι ενδιαφέρεστε, μπορείτε κι εσείς να βοηθήσετε και να συμβάλετε στο να γίνουν γνωστές ακόμα περισσότερες τοποθεσίες της Κρήτης.

Πώς? Ανεβάστε τις δικές σας φωτογραφίες με Hashtag #propatwstinKriti. Δείξτε μας τις αγαπημένες σας τοποθεσίες, παραδοσιακές εμπειρίες, ή παραδοσιακά προϊόντα που εμπιστεύεστε…

Έτσι θα ανακαλύψουμε σωστά την Κρήτη και θα δείξουμε σε όλους τα πλεονεκτήματα που λαμβάνεις με το να ζεις στην ΚΡΗΤΗ.

Τον Σχεδιασμό της καμπάνιας για ακόμα μία φορά υπογράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης. Ο ίδιος αποτελεί το βασικό πρόσωπο εξερευνητή της καμπάνιας, αφού είναι αυτός που θα εξερευνήσει και θα φωτογραφίσει τους νέους προορισμούς.