Περισσότερα ταξίδια πολυτελείας το 2018 πωλούν αρκετές ταξιδιωτικές και τουριστικές εταιρείες σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια, συμβάλλοντας σημαντικά στην αύξηση του εταιρικού εισοδήματός τους.

Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα του Host Agency Reviews, οι πράκτορες που ειδικεύονται σε ταξίδια πολυτελείας ήταν οι περισσότερο κερδισμένοι, με μέσο εισόδημα 58.688 δολαρίων.

Η πώληση τουρισμού πολυτελείς έχει μεγάλη ζήτηση, αλλά ποιος είναι ο ιδανικός πελάτης για να στοχεύσετε τα προϊόντα πολυτελείας;

Πρόσφατα η Virtuoso δημοσίευσε μια λίστα με το προφίλ των καλύτερων πελατών στους οποίους αναλογεί το 40% του δικτύου πωλήσεων (23,7 δις. δολ. ετησίως)

Η μέση ηλικία τους είναι 62 ετών, και είτε είναι συνταξιούχοι είτε βρίσκονται σχεδόν κοντά στη συνταξιοδότηση. Τα παιδιά τους έχουν φύγει από το σπίτι και έχουν το χρόνο να ταξιδέψουν. Ορισμένοι ωστόσο είναι νεότεροι. Σχεδόν το ένα τρίτο είναι κάτω των 54 ετών, εξακολουθούν να εργάζονται και να έχουν παιδιά στο σπίτι, αλλά τα ταξίδια είναι βασική τους προτεραιότητα.

Οι καλύτεροι πελάτες της Virtuoso δαπανούν κατά μέσο όρο 128.000 δολάρια ετησίως για ταξίδια, πραγματοποιώντας κατά μέσο όρο 8.2 ταξίδια ανά έτος. Καταβάλλουν κατά μέσο όρο 5.650 δολάρια για αεροπορικά ταξίδια και 1.735 δολάρια ανά διανυκτέρευση σε ξενοδοχεία.

Σε σύγκριση με τον μέσο πελάτη της Virtuoso, οι κορυφαίοι πελάτες δαπανούν τρεις φορές περισσότερα σε ξενοδοχεία, τρεις φορές περισσότεροι σε περιηγήσεις και τέσσερις φορές περισσότεροι σε κρουαζιέρες.

Όταν πρόκειται για μάρκες, οι πελάτες της Virtuoso αναφέρουν ότι σε ποσοστό 75% τους αρέσει να έχουν μια προσωπική σχέση με ένα εμπορικό σήμα και ότι οι παράγοντες εμπιστοσύνης είναι πολύ σημαντικοί. Τέλος, το 80% θέλει ένα εμπορικό σήμα που προσαρμόζει το προϊόν στις ανάγκες τους.