Στο παιχνίδι της αεροπορίας με μια νέα φιλόδοξη σχέση με την Singapore Airlines (SIA), εισέρχεται η κινεζική Alibaba, μία εταιρεία από τους κορυφαίους παίκτες στο διαδίκτυο, στο ηλεκτρονικό λιανικό εμπόριο και στην τεχνολογία Al.

Η στρατηγική συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών φαινομενικά επικεντρώνεται στην ανάπτυξη τεχνολογικών λύσεων για την ενίσχυση της εμπειρίας των πελατών, αλλά η ενοποίηση των δύο εταιρειών – η οποία περιλαμβάνει επίσης τις πλατφόρμες Alibaba Fliggy, Alibaba Cloud, Alipay και Cainiao Network για να δοθεί στην SIA πρόσβαση σε περίπου 600 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες κινητής τηλεφωνίας στην Alibaba, προσφέροντας στην αεροπορική εταιρεία ένα σημαντικό πλεονέκτημα σε μία από τις πιο ζωτικές αγορές του κόσμου.

Η συνεργασία βασίζεται στην υπάρχουσα σχέση μεταξύ της SIA και της θυγατρικής Alipay της Alibaba, η οποία από το 2013 είναι η πλατφόρμα έξυπνων πληρωμών στο ηλεκτρονικό κατάστημα της SIA και η Fliggy (η ταξιδιωτική πλατφόρμα Alibaba που ήταν γνωστή ως Alitrip).

“Εν μέσω διαρθρωτικών αλλαγών στη βιομηχανία μας, η συνεργασία με την Alibaba και την SIA για την πώληση εισιτηρίων, προγράμματα αφοσίωσης, πρωτοβουλίες μάρκετινγκ, υπηρεσίες cloud, κάναμε σημαντικά βήματα για να εξασφαλίσουμε ότι ανταποκρινόμαστε στις νέες ανταγωνιστικές προκλήσεις και θα ανταποκριθούμε στην υπόσχεσή μας στους πελάτες μας, τονίζει ο Swee Wah, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Singapore Airlines.
Η ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων μας είναι μία από τις προτεραιότητές μας και η συνεργασία μας με τον όμιλο Alibaba θα είναι ένα σημαντικό στοιχείο στην προσπάθειά μας να είμαστε ηγέτης της ψηφιακής αεροπορίας”.

Ο πρόεδρος του Alibaba Global Business Group, Angel Zhao δήλωσε ότι “είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που αυξάνουμε το πεδίο συνεργασίας μας με τη Singapore Airlines, η οποία δεν είναι μόνο μία από τις κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως, αλλά επίσης μια από τις πιο αναγνωρισμένες μάρκες παγκοσμίως.

Έχουμε σημαντικές δυνατότητες και εμπειρίες που θα της προσφέρουμε, βασισμένες σε πολύτιμες γνώσεις που αποκτήθηκαν από την εξυπηρέτηση της μεγαλύτερης ομάδας online καταναλωτών στον κόσμο”