Οι millenials…ανταλλάσσουν τον παραδοσιακό μήνα του μέλιτος με τον σύντροφό τους για ταξίδια με φιλαράκια ή οικογενειακά, τα λεγόμενα “buddymoon”, δηλαδή τα ταξίδια και με τους καλεσμένους του γάμου.

Περισσότεροι από τους μισούς, το 52% δήλωσε σε έρευνα της εφαρμογής πληρωμής Pingit ότι διασκεδάζουν περισσότερο παρέα με πολλά άτομα στα “buddymoon” παρά μόνο με την σύντροφο τους στο “honeymoon” και το 47% βλέπει θετικά να συνεχίσει το γαμήλιο ταξίδι με “buddymoon”.

  • Το 17% υποστηρίζει ότι με τα ομαδικά ταξίδια εξοικονομούν περισσότερα χρήματα.
  • Το 14% θεωρεί ότι σε μία εορταστική εκδήλωση είναι πιο εύκολο να απολαύσουν με φίλους ακριβότερες δραστηριότητες, όπως η ενοικίαση ενός σκάφους.

Η νοοτροπία των millenials, φαίνεται να αλλάζει και το “όσο πιο ευτυχισμένος” στα ταξίδια φαίνεται να είναι σε άνοδο. Το 64% δηλώνει ότι τώρα είναι πιο περισσότερο πιθανό να κάνει διακοπές με φίλους από ό, τι ήταν πριν από πέντε χρόνια.

Τα τελευταία χρόνια, το “babymoons” (διακοπές πριν από τη γέννηση ενός μωρού), το “minimoons” (ένα σύντομο διάλειμμα πριν τον μήνα του μέλιτος), το “maximoons” (μεγαλύτερες διακοπές μετά από ολιγοήμερες) και το “jobbymoons” (οι διακοπές ανάμεσα στο να αφήνεις μια δουλειά και να ξεκινάς μια άλλη) έχουν όλα αυξηθεί σε δημοτικότητα προσθέτοντας ταυτόχρονα και και στο…ταξιδιωτικό λεξικό νέους όρους την περιγραφή των διαφορετικών τρόπων επιλογής στο ταξίδι.