Οι αερομεταφορείς Ασίας-Ειρηνικού (APAC) επανεκτιμούν τη στρατηγική τους εστίαση, καθώς σκέφτονται νέους τρόπους για τη δημιουργία εσόδων και την αύξηση της απόδοσης.

Αυτό προκύπτει από έρευνα της Saber Corporation σε 30 αεροπορικές εταιρείες APAC, σύμφωνα με την οποία το 70% των αεροπορικών εταιρειών που συμμετείχαν ανέφερε ως κύριους παράγοντες που επηρεάζουν τις αλλαγές, την τεχνολογική πρόοδο και τις αυξανόμενες προσδοκίες του ταξιδιώτη.

Με τις τάσεις των καταναλωτών να εξελίσσονται τόσο γρήγορα όσο οι αγορές που εξυπηρετούν, οι αεροπορικές εταιρείες έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν σημαντική ανάπτυξη, διοχετεύοντας αποτελεσματικά το περιεχόμενό τους με καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις που αξιοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση, επισημαίνει η Saber Corporation.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 53% των συμμετεχόντων πιστεύει ότι οι πληροφορίες, είτε πρόκειται να αποκτήσει γνώσεις σχετικά με τις τάσεις της αγοράς είτε με τη συμπεριφορά των επιβατών, είναι καθοριστικής σημασίας για την ανάπτυξη της αεροπορικής τους εταιρείας.

Ένας στους πέντε ερωτηθέντες χαρακτήρισε την διαφοροποίηση των προϊόντων ως στρατηγική εστίαση της αεροπορικής εταιρείας και μία μια σημαντική ευκαιρία για τους αερομεταφορείς Ασίας-Ειρηνικού (APAC) να δημιουργήσουν μια εξατομικευμένη εμπειρία λιανικής για τον ταξιδιώτη.