Η Ολλανδική αεροπορική εταιρεία KLM και η Ινδική εταιρεία τεχνολογίας Tata Consultancy Services (TCS) γιορτάζουν αυτή την εβδομάδα μία συνεργασία που μετράει ένα…τέταρτο αιώνα.

Η αεροπορική εταιρεία, η οποία θα γιορτάσει την 100η επέτειό της τον ερχόμενο χρόνο, ήταν ο πρώτος πελάτης της Ινδικής εταιρείας όταν άνοιξε στην Ολλανδία το 1993.

Από τότε, η εταιρική σχέσηπάει από το καλό στο καλύτερο έχοντας δημιουργήσει από κοινού καινοτομίες τεχνολογίας όπως το BlueBot – της κοινωνίας των μέσων μαζικής ενημέρωσης που υποστηρίζεται από την AI της αεροπορικής εταιρείας, ενισχυμένη περαιτέρω με την εφαρμογή φωνής Google Assistant, η μια σουίτα εφαρμογών για κινητές εφαρμογές διαχείρισης κρατήσεων και τη δυνατότητα κράτησεις εισιτηρίων μέσω κοινωνικών μέσων όπως WeChat, Facebook Messenger και WhatsApp.

“Είμαστε περήφανοι που γιορτάζουμε 25 χρόνια συνεργασίας με την KLM και τους συγχαίρουμε για τον τρόπο με τον οποίο έχουν χρησιμοποιήσει την τεχνολογία για να καινοτομήσουν και να ενισχύσουν περαιτέρω την εμπειρία των πελατών, τονίζει ο Rajesh Gopinathan, Διευθύνων Σύμβουλος της TCS.

Είναι μια εταιρεία που έχει θέσει νέα δεδομένα στην βιομηχανία αερομεταφορών. Σήμερα η TCS συνεργάζεται με την KLM για να την βοηθήσει να αξιοποιήσει πρόσθετα οικοσυστήματα, επιτρέποντας στην εταιρεία να συνεργαστεί με νέες υπηρεσίες ταξιδίου, αεροπορίας και φιλοξενίας. Με την κορυφαία στρατηγική API της KLM, η TCS έχει υλοποιήσει ένα συνδεδεμένο δίκτυο με πάνω από 30 ανοικτά API, προσφέροντας υποστήριξη 24 ώρες, 7 ημέρες την εβδομάδα ανοίγοντας την πόρτα σε ένα ευρύ φάσμα πιθανών νέων πελατών για την αεροπορική εταιρεία.”

“Η αεροπορική βιομηχανία εξελίσσεται σε σημαντικές αλλαγές εξαιτίας της ψηφιακής τεχνολογίας και για να διασφαλίσουμε ότι μπορούμε να συνεχίσουμε την επιτυχία μας και να παραμείνουμε ηγέτης στον τομέα της ικανοποίησης των πελατών, αναζητούμε τρόπους με τους οποίους βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας, δήλωσε από την πλευρά του ο Pieter Elbers, Διευθύνων Σύμβουλος της KLM.

Πιστεύουμε ότι η τεχνολογική καινοτομία διαδραματίζει καίριο ρόλο για αυτό και συνεργαζόμενοι με την TCS τα τελευταία 25 χρόνια, έχουμε κατορθώσει να ενισχύσουμε περαιτέρω τις δραστηριότητές μας για να διασφαλίσουμε ότι είμαστε έτοιμοι να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση πελατών τώρα καθώς και στο μέλλον”