panksΈνα νέο target group εισάγεται στην ταξιδιωτική αγορά σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση του Euromonitor International σχετικά με τις νέες τάσεις του τουρισμού παγκοσμίως.

Το νέο target group, το οποίο φαίνεται να έχει ιδιαίτερη δυναμική στις Ηνωμένες Πολιτείες λέγεται PANK (Professional Aunts- No Kids) και αφορά ανύπαντρες επαγγελματίες γυναίκες που είναι πρόθυμες να ξοδέψουν για ταξίδια με τα παιδιά των συγγενών τους.

Σύμφωνα με την έκθεση του Euromonitor, οι PANKs έλκουν την ταξιδιωτική βιομηχανία, ενώ ήδη ταξιδιωτικές ιστοσελίδες έχουν ξεκινήσει να περιλαμβάνουν συγγενείς όπως θείες, θείους και παππούδες στο marketing των οικογενειακών διακοπών.

Όπως σημειώνει το Euromonitor, οι “PANKs θέλουν να βιώσουν ουσιαστικές εμπειρίες με τα παιδιά της ζωής τους και αναπτύσσουν ισχυρούς δεσμούς μαζί τους, επομένως το ταξίδι είναι το ιδανικό προϊόν για αυτό το δημογραφικό.” Μάλιστα, το ενδιαφέρον των PANKs στρέφεται όχι μόνο στα εγχώρια ταξίδια, αλλά και σε ταξίδια στο εξωτερικό.