Η ταξιδιωτική κοινότητα δεν αξιοποιεί πλήρως τα διαθέσιμα δεδομένα για να μετρήσει την πραγματική απόδοση ενός επαγγελματικού ταξιδιού.
Οι έρευνες από την ACTE και την BCD Travel αποκαλύπτουν ότι παρά τις ετήσιες δαπάνες των 1,3 τρισεκατομμυρίων δολαρίων για εταιρικά ταξίδια, οι μετρήσεις που χρησιμοποιούνται σήμερα δεν καθορίζουν αποτελεσματικά την επιτυχία ενός ταξιδιού.
Σύμφωνα με την έκθεση “Διαχείριση ποιότητας στα εταιρικά ταξίδια”, οι διαχειριστές ταξιδιών χρησιμοποιούν διάφορους παράγοντες όπως τα στοιχεία δαπανών και αποταμιεύσεων και τα στατιστικά στοιχεία των κρατήσεων για τη μέτρηση της ROΙ. Ωστόσο αυτή η προσέγγιση δεν έχει αλλάξει εδώ και δεκαετίες.
Ενώ το 87% αισθάνεται ότι είναι σημαντικό να λαμβάνει υπόψη την τριβή και την ευημερία των ταξιδιωτών, μόνο το 21% αναφέρει ότι τη χρησιμοποιούν ως μονάδα μέτρησης της αποδοτικότητας των εταιρικών ταξίδιων.
Επιπλέον, η δέσμευση των ταξιδιωτών με μια εταιρεία διαχείρισης ταξιδιών ή ταξιδιωτικό τμήμα χρησιμοποιείται από το 37% αλλά θεωρείται σημαντική από το 90%.
Η μελέτη αναφέρει ότι με την πρόβλεψη δαπανών να ανέρχεται σε 1,6 τρισεκατ. δολάρια μέχρι το 2020, η βιομηχανία πρέπει να ακολουθήσει την πρωτοπορία άλλων κλάδων, όπως η λιανική πώληση και να επικεντρωθεί περισσότερο στη μέτρηση της εμπειρίας των πελατών / ταξιδιωτών.
Μία πρόταση που υποβλήθηκε από την έκθεση είναι ότι πρέπει να δημιουργηθεί ένα πρότυπο για τη μέτρηση της επιτυχίας του ταξιδιού, αλλά αναγνωρίζει επίσης την πολυπλοκότητα που συνδέεται με τις διαφορετικές ανάγκες και δαπάνες.
Παράλληλα, προτείνει ότι η συνεκτίμηση των πιο προηγμένων μετρήσεων δεν θα βελτιώσει μόνο την εμπειρία του ταξιδιώτη αλλά θα βοηθήσει να αποδειχθεί η αξία που παρέχει η κοινότητα διαχείρισης ενός ταξιδιού.