aytokinhtodromoi2012Εως και 2% στο ΑΕΠ ήτοι περίπου 4 δισ. ευρώ αναμένεται να συμβάλει η πλήρης ανάπτυξη των έργων στους τέσσερις μεγάλους αυτοκινητοδρόμους και της Γραμμής 4 του Μετρό, δημιουργώντας συνολικά περί τις 70 χιλ. νέες θέσεις εργασίας.

Το δάνειο της ΕΤΕπ «ξεκλειδώνει» ουσιαστικά τον κύριο άξονα μεταφορών της χώρας Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη, δηλαδή της Ολυμπίας Οδού και του αυτοκινητοδρόμου Αιγαίου, φέρνοντας στη Βουλή την ψήφιση των νέων συμβάσεων «έτσι ώστε να αρχίσουν χιλιάδες Έλληνες να εργάζονται στα έργα αυτά και πολλές τοπικές οικονομίες να ενισχυθούν με τη ρευστότητα, η οποία θα παραχθεί από τα έργα», όπως χαρακτηριστικά δηλώνει ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μ. Χρυσοχοΐδης.

Ο συγκοινωνιακός χάρτης της χώρας αλλάζει σημαντικά, καθώς η επικείμενη χρηματοδότηση τμήματος της Γραμμής 4 του Μετρό και η επέκταση της γραμμής από το Ελληνικό έως τη Γλυφάδα (με 2 επιπλέον νέες στάσεις) από την ΕΤΕπ, θα αλλάξει την καθημερινότητα χιλιάδων πολιτών, δημιουργώντας παράλληλα νέες θέσεις εργασίας.

imerisia