Η μεγαλύτερη γέφυρα του πλανήτη, η οποία σχεδιάστηκε όχι μόνο για κάνει το ταξίδι μεταξύ των πόλεων Χονγκ Κονγκ-Ζουχάι-Μακάο πιο άνετο, αλλά και για να προωθήσει τον τουρισμό στην ευρύτερη της νότιας Κίνας.

Η γέφυρα τέθηκε σε κυκλοφορία λίγους μήνες πριν, ανοίγοντας πρόσβαση σε μεγάλες πόλεις όπως η Κουανγκτούνγκ και το Σεντσέν.

Πρόκειται για ένα θαύμα της σύγχρονης μηχανικής, μήκους 35 μιλίων -20 φορές μεγαλύτερη από τη γέφυρα Golden Gate του Σαν Φρανσίσκο- που μειώνει τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ Χονγκ Κονγκ-Ζουχάι-Μακάο σε 45 λεπτά από 1,5 ώρα.

Η γέφυρα, η οποία κόστισε το αστρονομικό ποσό των 2,27 δις δολαρίων ΗΠΑ, είναι η πρώτη μεγάλη συνδυασμένη οδική και θαλάσσια διάβαση στη ζώνη των μεγάλων ακτών, που διασχίζει τη θάλασσα από ένα τεχνητό νησί κοντά στο Διεθνές Αεροδρόμιο Χονγκ Κονγκ στο Μακάο και στην ηπειρωτική κινεζική πόλη Ζουχάι.

Εκτός από το αξιοσημείωτο μήκος της, η γέφυρα περιέχει επίσης αρκετό χάλυβα για την κατασκευή 60 πύργων και έχει σχεδιαστεί για να διαρκέσει 120 χρόνια, που είναι περίπου δύο δεκαετίες περισσότερες από τη διάρκεια ζωής των μεγάλων γεφυρών.

Η Κινεζική κυβέρνηση αναμένει ότι η επική κατασκευή θα καταστεί ορόσημο, αφού χαρακτηρίστηκε ως ένα από τα Επτά Θαύματα του Σύγχρονου Κόσμου μόλις δύο χρόνια πριν την ολοκλήρωση, από την εφημερίδα Guardian.