modeco pasxopoulosΑνοίγματα σε Ελλάδα και εξωτερικό κάνει η γνωστή επιπλοποιία από την Ελασσόνα Μodeco, η οποία σύναψε συμφωνία αντιπροσώπευσης στην Κύπρο και αναμένει να στήσει το πρώτο showroom στη Μεγαλόνησο μέσα στο πρώτο 3μηνο του 2014.

Της Μαρίας Ακριβού

Υψηλές προσδοκίες έχουν δημιουργηθεί και από την παρουσία της στην Τουρκική αγορά, από την οποία φιλοδοξεί να προσπορίσει σημαντικά οφέλη και να εισβάλει και στον ξενοδοχειακό κλάδο, καθώς πρόκειται για μια χώρα με ισχυρό τουριστικό προϊόν και μια παράδοση στα πολυτελή ξενοδοχεία. “Θα στρέψουμε την προσοχή μας και στους Τούρκους ξενοδόχους” δηλώνει στο TourismToday.gr ο υπεύθυνος πωλήσεων της Modeco, Βαγγέλης Πασχόπουλος. Σε ό,τι αφορά τον τζίρο που προέρχεται από τον ξενοδοχειακό-επαγγελματικό εξοπλισμό στη χώρα μας κυμαίνεται τα τελευταία 2 χρόνια μεταξύ του 10-15% και σκοπός της διοίκησης είναι η αύξηση αυτού του ποσοστού.

Τα προϊόντα όμως για τα οποία αισθάνονται περισσότερο περήφανοι είναι τα νέα ολοκληρωμένα συστήματα συναρμολογούμενου επίπλου τα οποία, όπως διαβεβαιώνει ο κ. Πασχόπουλος, μπορούν να ενταχθούν σε κάθε χώρο και να ικανοποιήσουν τις ανάγκες ακόμη και του πιο απαιτητικού ξενοδόχου-επιχειρηματία. Η εταιρεία Modeco εδώ και 33 χρόνια παράγει στο εργοστάσιό της τα έπιπλα,με πρώτες ύλες ελληνικής κυρώς προέλευσης, δίνοντας εργασία σε 50 οικογένεις και από το 2013 κάνει μια δυναμική στροφή διερύνοντας την γκάμα των προϊόντων της. Σκοπός είναι όπως υπογραμμίζει ο κ. Πασχόπουλος τα προϊόντα που φτάνουν στον πελάτη να είναι «value for money», γι’ αυτό το λόγο και δίνεται γραπτή εγγύηση ποιότητας 5 ετών για όλα τα είδη. Πάντως σε ό,τι αφορά τη ζοφερή εικόνα, την οποία εμφανίζει ο κλάδος της επιπλοποιίας την τελευταία τετραετία ο ίδιος διατηρεί τις επιφυλάξεις του και εκφράζει το φόβο ότι θα συνεχιστεί η συρρίκνωση στον κλάδο αλλά και τα λουκέτα.

Τι επίπεδο του τζίρου προέρχεται από τον ξενοδοχειακό κλάδο;

Ο τζίρος του ξενοδοχειακού-επαγγελματικού εξοπλισμού κυμαίνεται τα τελευταία 2 χρόνια μεταξύ του 10-15% και αυτό διότι έχουμε δώσει έμφαση στην ανάπτυξη των λιανικών πωλήσεων που πραγματοποιούμε στα καταστήματα “MODECO” και στην ανάπτυξη των εξαγωγών. Έτσι, μπορούμε να πούμε ότι σε γενικό επίπεδο η εταιρεία μας διαγράφει μια ευθέως αναπτυξιακή πορεία κυρίως στην εγχώρια αλλά και στη διεθνή αγορά.
Η εταιρεία δραστηριοποιείται και στην τουρκική αγορά. Πώς κινούνται οι πωλήσεις στην περιοχή;
Η τουρκική αγορά είναι μια τεράστια αγορά με σημαντική αναπτυξιακή δυναμική και οι πωλήσεις μας εκεί τα τελευταία 2 χρόνια είναι διαρκώς αυξανόμενες με μεγάλες δυνατότητες, παρόλο τον σημαντικό ανταγωνισμό.

Θα σας ενδιέφερε να διευρύνετε τη δραστηριότητά σας και στο ξενοδοχειακό κομμάτι στην περιοχή της Τουρκίας; Έχετε προσεγγίσει Τούρκους ξενοδόχους μιας και το τουριστικό προϊόν της χώρας έχει μεγάλη ζήτηση;

Όπως σας ανέφερα, η τουρκική αγορά είναι μια αγορά που χαρακτηρίζεται από σημαντικό ανταγωνισμό ιδίως στη λιανική. Σε αυτή τη φάση επενδύουμε στο λιανικό κομμάτι και κυρίως στο πλαίσιο μέσα από το οποίο θα αναπτυχθούμε στη συγκεκριμένη αγορά πέραν του ενός εταιρικού καταστήματος. Σε δεύτερο στάδιο, θα στρέψουμε την προσοχή μας και στους Τούρκους ξενοδόχους μιας και θεωρούμε ότι τα προϊόντα μας παρουσιάζουν άπειρες εφαρμογές.

Τι νέο θα λανσάρει η Modeco για τους Έλληνες ξενοδόχους;

Η νέα μας προϊοντική γκάμα που έχει αναπτυχθεί το 2013, περιλαμβάνει εκτός από τη βασική μας δύναμη που είναι το παιδικό και νεανικό έπιπλο τα εξής στοιχεία: νέες χρωματικές επιλογές σε ξύλο, νέα είδη κρεβατιών και υποστρωμάτων με νέες επιλογές σε υφάσματα και κυρίως νέα ολοκληρωμένα συστήματα συναρμολογούμενου επίπλου τα οποία μπορούν να ενταχθούν σε κάθε χώρο και να ικανοποιήσουν τις ανάγκες και του πιο απαιτητικού ξενοδόχου-επιχειρηματία. Όλα με τη γνωστή εδώ και 33 χρόνια ποιότητα MODECO σε ιδανικές τιμές.

Εξετάζετε την είσοδο σε νέες αγορές; Πότε θα είναι έτοιμο το κατάστημα στη Λευκωσία;

Πέρα από τη δραστηριοποίησή μας στην τουρκική αγορά, εξετάζουμε την είσοδό μας στις όμορες χώρες των Βαλκανίων πάντα με την ανάλογη προτεραιότητα. Παράλληλα, έχουμε συνάψει συμφωνία αντιπροσώπευσης στην Κύπρο και θα είμαστε έτοιμοι να στήσουμε το πρώτο showroom το πρώτο 3μηνο του 2014.

Πώς βλέπετε τις εξελίξεις στον κλάδο του επίπλου; Αρκετές εταιρείες του κλάδου υπάχθηκαν στο άρθρο 99 εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Πιστεύετε ότι τέτοια φαινόμενα θα εξακολουθήσουν να γίνονται και στο μέλλον;

Σε γενικές γραμμές ο ελληνικός κλάδος του επίπλου, ο οποίος χαρακτηρίζεται ως κατακερματισμένος και με οξύ ανταγωνισμό, ακολούθησε τη μεγάλη συρρίκνωση της οικοδομικής δραστηριότητας που συντελέσθηκε τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την αναδιάταξη του κλάδου μέσω της κατάρρευσης μεγάλων εταιρειών. Με δεδομένο ότι προς το παρόν δεν διαφαίνονται σαφή σημάδια ανάκαμψης, ειδικά στην οικοδομή, θα συνεχίσουμε να βλέπουμε τέτοια φαινόμενα. Οι εταιρείες που θα επιβιώσουν, θα είναι εκείνες που στηρίζονται σε υγιή χρηματοοικονομική διάρθρωση και ταυτόχρονα λειτουργούν υγιώς εμπορικά αλλά και προϊοντικά. Εμπορικά με το να μην προβαίνουν σε ανεξέλεγκτες εκπτώσεις και προσφορές και προϊοντικά με το να παρέχουν στους πελάτες τους προϊόντα «value for money».

Από πού προέρχονται οι πρώτες ύλες;

Οι πρώτες μας ύλες είναι κατά κανόνα ελληνικής προέλευσης λόγω του ότι μια από τις βασικές μας αξίες είναι να στηρίζουμε την εγχώρια παραγωγική δραστηριότητα όντας παραγωγοί επίπλων και εμείς. Ακόμη, και ορισμένα εξαρτήματα ή υλικά επίπλων τα οποία δεν παράγονται στην ελληνική αγορά, προτιμούμε να τα προμηθευόμαστε από ελληνικές εμπορικές εταιρείες. Αυτό δεν σημαίνει όμως, ότι δεν διατηρούμε εναλλακτικούς προμηθευτές από το εξωτερικό με δεδομένο ότι η μεγάλη κρίση της εγχώριας αγοράς έχει δημιουργήσει σημαντικά προβλήματα και στο κομμάτι της προμήθειας των πρώτων υλών.

Όλα τα έπιπλα είναι δικής σας κατασκευής;

Το μεγαλύτερο κομμάτι του portfolio των προϊόντων μας είναι δικής μας κατασκευής και πραγματοποιείται στο εργοστάσιό μας στην Ελασσόνα του νομού Λαρίσης. Βεβαίως, υπάρχουν και εμπορευόμενα προϊόντα όπως στρώματα για τα οποία τηρούμε αυστηρές προδιαγραφές επιλογής όπως αυτές που τηρούμε στη δική μας παραγωγή. Αυτή η μεθοδολογία είναι που μας επιτρέπει να αποδίδουμε Γραπτή Εγγύηση Ποιότητας 5 ετών για όλα μας τα είδη.

Τι επιλογές έχει αυτή τη στιγμή ο πελάτης στα καταστήματα Modeco; Γιατί να προτιμήσει τη δική σας εταιρεία;

Οι επιλογές που έχει ο πελάτης λιανικής αλλά και ο επαγγελματίας στα καταστήματα MODECO είναι απεριόριστες. Και αυτό διότι τα προϊόντα MODECO είναι ποιοτικά και άρα διαχρονικά αλλά ταυτόχρονα λειτουργικά και πολυμορφικά. Επιπλέον, η αποκλειστική υπηρεσία της 3D απεικόνισης σε ηλεκτρονικό υπολογιστή των προϊοντικών λύσεων που προσομοιάζει τους χώρους του πελάτη επιτρέπει πολλαπλές επιλογές και δοκιμές σε μια πρόταση που καταλήγει στα «μέτρα» του και η οποία ανταποκρίνεται πλήρως στις προσδοκίες του. Ταυτόχρονα, η 30ετης και πλέον εμπειρία μας στο χώρο της παραγωγής του επίπλου, ο αποκλειστικός σχεδιασμός των προϊόντων μας μέσω του βιομηχανικού μας σχεδιαστή κ.Χούρσογλου αλλά και η ιδανική σχέση ποιότητας-τιμής διασφαλίζουν ότι ο πελάτης μας έχει κάνει την καλύτερη επιλογή. Τέλος, οι εξειδικευμένες υπηρεσίες μεταφοράς και συναρμολόγησης δίνουν τη δυνατότητα παράδοσης «με το κλειδί στο χέρι» κάτι που διευκολύνει τον σύγχρονο ξενοδόχο-επιχειρηματία.