Ιδιαίτερη προσοχή στους διεθνείς επισκέπτες ΛΟΑΤ δίνει η τουριστική βιομηχανία της Ιαπωνίας. Στόχος της είναι να ξοδέψουν περισσότερα από τους μέσους τουρίστες.

Οι επιχειρήσεις που σχετίζονται με τον τουρισμό ΛΟΑΤ σε ολόκληρο τον κόσμο πασχίζουν για να προσελκύσουν τέτοιους ταξιδιώτες, οι οποίοι έχουν «σημαντική αγοραστική δύναμη», δήλωσε ο Shintaro Koizumi, διευθύνων σύμβουλος της Out Japan Co., εταιρείας μάρκετινγκ που εδρεύει στο Τόκιο.

Πόσα ξοδεύουν οι ΛΟΑΤ τουρίστες

Με τα στοιχεία για τους τουρίστες ΛΟΑΤ να αναφέρουν ότι ξοδεύουν περίπου τα διπλάσια από τους μέσους ταξιδιώτες, τα ξενοδοχεία και άλλες εγκαταστάσεις διαμονής στην Ιαπωνία ενισχύουν τις προετοιμασίες για να τους προσελκύσουν.

Αυτό εξάλλου συμβαδίζει με τον κυβερνητικό στόχο να προσελκύσουν 40 εκατομμύρια τουρίστες από το εξωτερικό το 2020, από 28.69 εκατομμύρια 2017, εκτιμώντας τις συνολικές δαπάνες ύψους 8 τρισεκατομμυρίων ₤ κατά τη διάρκεια των διαμονών τους, από ¥ 4.42 τρισεκατομμύρια.

Όταν οι τουρίστες επισκέπτονται την Ιαπωνία από τις Ηνωμένες Πολιτείες για 10 ημέρες, ένα μέσο ταξιδιωτικό γραφείο οργανώνει εκδρομές που τους κοστίζουν 3.500 έως 4.000 δολάρια τον καθένα, εξαιρουμένων των αεροπορικών ναύλων, σύμφωνα με αξιωματούχους της βιομηχανίας.

Αντίθετα, τα ταξίδια από ταξιδιωτικό γραφείο ειδικευμένο στον τουρισμό LGBT κοστίζουν περισσότερα από 7.000 δολάρια.

H ΛΟΑΤ κοινότητα στα social media

Τέλος, υπογραμμίζεται ότι οι ΛΟΑΤ τουρίστες τείνουν να δημοσιεύουν μηνύματα στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης και έχουν μεγάλη πιθανότητα na ξαναεπισκεφθούν τοποθεσίες που τους αρέσουν.