Με στόχο την προώθηση του ποιοτικού τουρισμού, αλλά και του θεματικού, ο Δήμος Πάρου, συμμετείχε στις εκθέσεις FESPO στη Ζυρίχη, ΙΜΤΜ στο Τέλ Αβίβ και ΒΙΤ στο Μιλάνο.

Στη Ζυρίχη, πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με εκπροσώπους των κυριότερων ταξιδιωτικών οργανισμών που εδρεύουν στην Ελβετία,καθώς και με δημοσιογράφους και bloggers.

Από τις συναντήσεις διαπιστώθηκε ότι το τουριστικό προϊόν της Πάρου και ειδικά τα πολιτιστικά της στοιχεία, αποτελούν κίνητρα επισκεψιμότητας στο νησί.

Αντίστοιχο ήταν και το ενδιαφέρον για την Πάρο στην International Mediterranean Tourism Market του Tel Aviv, που συγκεντρώνει όλους τους επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου.

Ο Δήμος φιλοξενήθηκε στο περίπτερο του ΕΟΤ, μαζί με την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.

Έτσι δόθηκε η ευκαιρία δικτύωσης με ταξιδιωτικούς πράκτορες, μεταξύ των οποίων και με όσους απευθύνονται στην Αραβική ελληνορθόδοξη κοινότητα του Ισραήλ για την οποία η Ελλάδα είναι ιδανικός προορισμός θρησκευτικού τουρισμού.

Επαφές έγιναν επίσης με εταιρίες ανάπτυξης καινοτόμων εφαρμογών που στοχεύουν στη διευκόλυνση του ταξιδιώτη, με ταξιδιωτικούς μπλόγκερ, όπως και με παραγωγό οπτικοακουστικού υλικού για την καταγραφή και προβολή θρησκευτικών και αρχαιολογικών μνημείων.

Τέλος η διαχρονική η αγάπη των Ιταλών τουριστών για τη Πάρο διαπιστώθηκε και από τις σημαντικές επαφές του Προέδρου της Τουριστικής Επιτροπής κ. Μικέ Λεοντή στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση “BIT 2019” στο Μιλάνο.

Ο Πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής κ. Μικές Λεοντής είχε σειρά σημαντικών συναντήσεων με τουριστικούς παράγοντες, με στόχο την προώθηση του νησιού ως εναλλακτικού τουριστικού προορισμού.

Από τις συναντήσεις , ξεχωριστή ήταν αυτή με το National Geographic.