Τα πράγματα στον τουρισμό πολυτελείας έχουν αλλάξει σε σχέση με 20 χρόνια, σύμφωνα με ειδικούς του κλάδου.
Πλέον πελάτες όλων των κοινωνικών στρωμάτων επιλέγουν πολυτελείς διακοπές και είναι δυνατόν να αποταμιεύουν χρήματα ακόμη και ένα ολόκληρο χρόνο προκειμένου να τις πραγματοποιήσουν.
Αφουγκραστείτε την επιθυμία του πελάτη
Η ανάγκη θέλει τον ταξιδιωτικό πράκτορα που οργανώνει ταξίδια πολυτελείας να είναι σε θέση να αφουγκραστεί την επιθυμία του πελάτη του που θέλει να ταξιδεύει με στιλ.
Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι πελατών και αυτό εξαρτάται τόσο από τον πληθυσμό, το εισόδημα του καθενός και το στάδιο της ζωής τους.
Επομένως, ο ταξιδιωτικός πράκτορας οφείλει να εξετάσει ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων για να μπορεί να κατανοήσει τον πελάτη και να τον οδηγήσει σε μια ακόμη αξέχαστη εμπειρία.
Πως θα οδηγήσετε το πελάτη σε μία αξέχαστη εμπειρία
- Προσφέρετε μια ξεχωριστή υπηρεσία για να ξεχωρίσετε.
- Οι πράκτορες του κλάδου πολυτελείας πρέπει να είναι προετοιμασμένοι να ξεπεράσουν αυτό που κάνει ένας τυπικός ταξιδιωτικός πράκτορας.
- Το ρυθμό ενός ταξιδιού τον δίνει το ξεκίνημά του, αλλά όλα τα ενδεχόμενα πρέπει να είναι ανοικτά ακόμη και όταν το ταξίδι πλησιάζει στο τέλος του.
- Λίγα λεπτά επιπλέον συζήτησης με τους πελάτες μπορούν να εμπλουτίσουν ακόμη περισσότερο το πακέτο διακοπών.
- Είναι πολύ σημαντικό να κατανοούνται τα θέλω των πελατών, γιατί έτσι το ταξίδι αποκτά μεγαλύτερη αξία.
- Πρέπει ο πελάτης γυρνώντας από το ταξίδι του να είναι τόσο ενθουσιασμένος που να μιλάει γι’ αυτό.
- Η ευεξία είναι αναπόσπαστος τομέας των ταξιδιών πολυτελείας.
- Οι περισσότεροι πελάτες επιζητούν μια ήρεμη νοσταλγική εμπειρία, αφού έχουν κουραστεί από τα προβλήματα της καθημερινότητας.
- Για τους λίγο πιο ηλικιωμένους πελάτες που ακόμη επιλέγουν ταξίδια πολυτελείας απαιτείται προετοιμασία και στο κομμάτι της υγειονομικής περίθαλψης.
- Τέλος, το κλειδί τονίζουν οι ειδικοί για να έχετε πελατεία για πάντα είναι “να βάζετε πάθος και ψυχή σ’ αυτό που κάνετε”.