Μέχρι το 2028, τα ταξίδια και ο τουρισμός προβλέπεται να αποτελέσουν μια βιομηχανία αξίας 2,4 τρισεκατομμυρίων δολαρίων.

Ένα καλό κομμάτι από εκείνους που συμβάλλουν σε αυτά τα τρισεκατομμύρια είναι οι Millennials – μια ομάδα που έχει γίνει πλέον η μεγαλύτερη γενιά ταξιδιωτών.

Στην πραγματικότητα, οι Millennials (ηλικίας 21-38 ετών το 2019) αντιπροσωπεύουν τώρα καταναλωτικό ταξίδι αξίας 50 δισεκατομμυρίων δολαρίων μόνο στις ΗΠΑ.

Τι θέλουν όμως οι Millennials όταν πρόκειται για ταξίδια; Ο Βαλεντίνο Νταντσέφ, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας εμπορίας ταξιδιών Fidelis Marketing Group, λέει ότι υπάρχουν μερικά ξεχωριστά πράγματα που επιθυμεί η συγκεκριμένη κατηγορία ταξιδιωτών :

  1. Αυθεντικότητα

Οι millennials προτιμούν αυθεντικές εμπειρίες. Σύμφωνα με τον Βαλεντίνο Νταντσέφ, οι Millennials θέλουν “μπουτίκ ταξιδιωτικές εμπειρίες που θα τις μετατρέψουν από μέσα προς τα έξω.”

Με άλλα λόγια, δεν θέλουν απλά να κάθονται όλη την ημέρα δίπλα στην πισίνα. Θέλουν μετασχηματιστικά ταξίδια – την ευκαιρία να μάθουν, να μεγαλώσουν και να εξερευνήσουν. Τους αρέσει να βιώνουν τον τοπικό πολιτισμό όσο το δυνατόν πιο πραγματικά γίνεται.

  1. Δημιουργικότητα

Όταν εξετάζετε τι να επισημάνετε, μην εστιάζετε αποκλειστικά στις ανέσεις σας. Ναι, βεβαίως θέλετε να αναδείξετε την όμορφη πισίνα σας – αλλά να είστε δημιουργικοί στις δραστηριότητες που προσφέρετε.

  1. Σύνδεση

Εάν έχω μια ερώτηση για μια εταιρεία, θα προτιμούσα να τη ρωτήσω μέσω της τελευταίας τους θέσης στο Instagram από το να περιηγηθώ στο site τους για πληροφορίες επικοινωνίας.

Σύμφωνα με τον Βαλεντίνο Νταντσέφ, πρέπει να έχετε έναν υψηλής ποιότητας ιστότοπο, εάν θέλετε να ανταγωνιστείτε για τα τρισεκατομμύρια των ταξιδιωτικών δολαρίων και να το υποστηρίξετε με υψηλής ποιότητας κοινωνικά μέσα. Οι στατιστικές υποστηρίζουν τη σύστασή του αυτή : το 62% των Millennials είναι πιο πιθανό να είναι πιστοί σε ένα εμπορικό σήμα με μια διαδραστική παρουσία στα social media.