Τα δεδομένα πρόβλεψης ή αλλιώς data, είναι οι πληροφορίες που μπορεί να συγκεντρώσει κανείς για τη δραστηριότητα ενός ατόμου ή μια εταιρείας με σκοπό την εξυπηρέτηση διαφορετικών σκοπών σε προσωπικό επίπεδο.
Στην ταξιδιωτική βιομηχανία βοηθούν τις εταιρείες να προβλέψουν τις μελλοντικές προτιμήσεις των καταναλωτών-ταξιδιωτών. Σήμερα, τα εμπορικά σήματα αντιμετωπίζουν έντονο ανταγωνισμό από τους online ταξιδιωτικούς πράκτορες και τις ιστοσελίδες κράτησης τρίτων, καθώς μάχονται για το μερίδιο των ταξιδιών και του πορτοφολιού.
Σε απάντηση, τα γνωστά εμπορικά σήματα εργάζονται επιμελώς προκειμένου να καθορίσουν τον ακριβή τρόπο με τον οποίο θα χρησιμοποιήσουν καλύτερα τα δεδομένα και την τεχνολογία για να δημιουργήσουν εξατομικευμένα μηνύματα που θα οδηγούν σε άμεσες κρατήσεις.
Κάτι τέτοιο θα βοηθήσει τα brands να βρίσκονται συνεχώς στην κορυφή των προτιμήσεων των ταξιδιωτών και να χτίσουν στην ψηφιακή καινοτομία της ταξιδιωτικής βιομηχανίας.
Πέρα από τα δεδομένα πρόβλεψης
Το κλειδί για το μέλλον του ψηφιακού μετασχηματισμού των εμπορικών ταξιδιωτικών brands έγκειται στην ικανότητά τους να προχωρούν πέρα από τη χρήση δεδομένων πρόθεσης – σημάτων συμπεριφοράς και συγκεκριμένων δραστηριοτήτων περιήγησης – για την ενημέρωση των προγραμμάτων μάρκετινγκ.
Έτσι, τα δεδομένα πρόβλεψης παρέχουν στις μάρκες μια πολύτιμη ευκαιρία να καταλάβουν γρήγορα τη νοοτροπία ενός ταξιδιώτη.
“Η πιο σημαντική τάση κατά τα επόμενα χρόνια είναι η χαρτογράφηση του ταξιδιού, Η κατανόηση του πελάτη, η διασφάλιση ότι το περιεχόμενο είναι συναρπαστικό και σχετικό με το ταξίδι του και ως εκ τούτου η επικοινωνία με τον ταξιδιώτη” αναφέρει ο Αντιπρόεδρος του τμήματος μάρκετινγκ της Road Scholar, Steve August.
Κερδίζοντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Παραδοσιακά, τα δεδομένα πρόβλεψης εκδίδονται από τους marketeres κατά τη φάση σχεδιασμού του ταξιδιού του ταξιδιώτη παρέχοντάς τους την ευκαιρία να εντοπίσου τους ενεργούς και αφοσιωμένους ταξιδιώτες για να τους περάσουν τα μηνύματά τους.
Τα εμπορικά σήματα τα οποία θα μπορέσουν να ενσωματώσουν δεδομένα πρόθεσης με έντονη γνώση των καταναλωτών – συμπεριλαμβανομένων των προηγούμενων αγορών τους και κατανόηση της δραστηριότητας τους- για να δημιουργήσουν ένα πλήρες προφίλ ταξιδιωτών, θα έχουν ένα σαφές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Ο λόγος είναι πολύ απλός. Τα ολοκληρωμένα προφίλ ταξιδιωτών δίνουν στα εμπορικά σήματα την ευκαιρία να δείξουν ότι γνωρίζουν πραγματικά τους πελάτες τους.
Για να έχουν επιτυχία τα brands πρέπει να παρέχουν στους ταξιδιώτες συνεπή μηνύματα καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους.
Εξασφαλίζοντας ότι τα μηνύματα είναι εξατομικευμένα με τρόπο που προσελκύει τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών, τα εμπορικά σήματα διατηρούν το προϊόν τους στο μυαλό των ταξιδιωτών, ενώ οι ανταγωνιστές τους απλώς εκτελούν μόνο τα δεδομένα πρόβλεψης.