
“Αποφύγετε τους ανθρώπους με κάθε κόστος”. Αυτό είναι το συμπέρασμα από την έρευνα της Sabre για τις κορυφαίες τάσεις που θα διαμορφώσουν τη βιομηχανία φιλοξενίας το 2019 και μετά.
“Ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχει γίνει μια αυξανόμενη προτεραιότητα για τους ξενοδόχους λόγω της ικανότητας του να παράγει εξατομικευμένες προσφορές, τονίζει ο Κλίντον Άντερσον, πρόεδρος της Saber Hospitality Solutions.
Αλλάζει τον τρόπο που τα άτομα αλληλεπιδρούν με την τεχνολογία και δημιουργεί νέες ευκαιρίες για ξενοδόχους”.
Βασικά ευρήματα από την έκθεση Global Hospitality Trends 2019 του Saber
Ψηφιακοί βοηθοί
Οι ταξιδιώτες αισθάνονται άνετα με έναν βοηθό σε εικονική μορφή. Έχουν πια συνηθίσει να χρησιμοποιούν ψηφιακούς βοηθούς, chatbots και είναι έτοιμοι για την επόμενη εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης.
Η παρουσία εικονικών ψηφιακών βοηθών έχει αυξηθεί σταδιακά από το 2011 και δεν δείχνει κανένα σημάδι διακοπής.
Μαγικό σημείο πώλησης και εικονική πραγματικότητα
Οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν τις συσκευές τους αναζητώντας ένα “μαγικό σημείο πώλησης”.
Οι έξυπνες μάρκες χρησιμοποιούν τεχνολογία για να αποκτήσουν πλούσια δεδομένα σχετικά με τις προτιμήσεις και τις συνήθειες των καταναλωτών και αξιοποιούν καινοτόμα κανάλια όπως αυτά για να τα φτάσουν στο σωστό μέρος, την κατάλληλη στιγμή.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η αγορά της επαυξημένης πραγματικότητας (AR) έφαυσε στο 1,1 δισεκατομμύριο δολάρια το 2018 και αναμένεται να φτάσει τα 7,9 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2023.
Νέο εργατικό δυναμικό
Μια αυξανόμενη ομάδα επαγγελματιών καθιστούν το ταξίδι κύρια προτεραιότητά τους, και οι οι ψηφιακοί νομάδες.
Οι καταναλωτές υιοθετούν εναλλακτικούς τρόπους ζωής που δεν τους συνδέουν σε μια συγκεκριμένη εταιρεία, τοποθεσία ή ακόμα και καθημερινό πρόγραμμα.