Με τη συνεχή αύξηση των ταξιδιών και τις προτιμήσεις που όλο αλλάζουν, οι τουριστικοί πράκτορες αντιμετωπίζουν όλο και μεγαλύτερες προκλήσεις από τις απαιτήσεις των ταξιδιωτών.
Κι ενώ οι επαγγελματίες του κλάδου πίστευαν ότι είχαν τακτοποιήσει και καθορίσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες κάθε γενιάς, η αγορά ταξιδίων εξελίχθηκε και πάλι.
Πως θα τα καταφέρετε; Γνωρίζοντας τι κυριαρχεί στην βιομηχανία.
Η γνώση είναι δύναμη και οι ειδικοί, αναλύουν τάσεις και προτείνουν στρατηγικές μάρκετινγκ.
Οι εμπειρίες εξακολουθούν να είναι σε ζήτηση
Ναι, δεν αποτελεί έκπληξη και οι ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο θα εξακολουθούν να αναζητούν εμπειρίες που είναι μοναδικές και αυθεντικές.
Από την “επαναφόρτιση των μπαταριών” στη φύση, την γνωριμία με την κουλτούρα ενός προορισμού έως την αναζήτηση μιας περιπέτειας “οι πάροχοι ταξιδιών πρέπει να θυμούνται ότι στο επίκεντρο της φιλοξενίας θα είναι η εμπειρία”.
Κρατήσεις μέσω κινητών
Οι κρατήσεις σε απευθείας σύνδεση με κινητά θα συνεχίσουν να αυξάνονται.
Με βάση δεδομένα ερευνών διαπιστώθηκε ότι από το 82% των κρατήσεων που πραγματοποιήθηκαν μέσω ιστότοπου, το 49% πραγματοποιούνται από κινητά.
Οι online κριτικές έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στις κρατήσεις
Εννιά στους δέκα ταξιδιώτες πιστεύουν ότι η ανάγνωση διαδικτυακών κριτικών είναι σημαντική και το 95% των ταξιδιωτών εμπιστεύονται κριτικές.
Δεν είναι μυστικό της βιομηχανίας ότι μια καλή κατάταξη του TripAdvisor μπορεί να επηρεάσει θετικά την ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Ωστόσο, απαιτεί πολύ σκληρή δουλειά και αφοσίωση για την επίτευξη της αριστείας από τους πελάτες.
Γενιές και διαφορές
Οι ηλικίες 30 με 50 ενδιαφέρονται περισσότερο για μια χαλαρωτική απόδραση, ενώ από τα 65+ ενδιαφέρονται για περιπέτεια και ευκαιρίες κοινωνικοποίησης.
Ξεχάστε τους millennials
Συχνά παραβλέπεται, ίσως επειδή η Gen Xers δεν είναι η μεγαλύτερη αγορά, αλλά είναι η γενιά με τα περισσότερα χρήματα και χρόνο για ταξίδι.
Σε μια διεθνή έρευνα που διεξήχθηκε σε Κίνα, Γερμανία και ΗΠΑ, διαπιστώθηκε ότι το 68% των Gen Xers είναι οι κύριοι αγοραστές σε ταξίδια και δραστηριότητες.
Το 83% εργάζεται με πλήρες ωράριο ή με μερική απασχόληση και σήμερα ξοδεύει τα περισσότερα χρήματα για ταξίδια σε σύγκριση με τους νεότερους ή τους μεγαλύτερους τους. Κατά μέσο όρο, θα ξοδέψουν 627 δολάρια ανά ημέρα ταξιδιού.
Για τον Gen Xers, η πολυπολιτισμική διαδρομή είναι ο κανόνας.
Η άνοδος των ανατολικών εξερχόμενων αγορών
Μέχρι το 2020, οι ερευνητές προβλέπουν ότι η αραβική αγορά θα αυξηθεί κατά 50% και ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (UNWTO) εκτιμά ότι 50 εκατομμύρια Ινδοί θα ταξιδέψουν στο εξωτερικό.
Οι Άραβες τουρίστες αναζητούν μια πολυτελή ταξιδιωτική εμπειρία και επί του παρόντος, περισσότερο από το 50% ανήκουν στην κατηγορία millennials.
Οι Ινδοί, ενδιαφέρονται να μάθουν για τον τοπικό πολιτισμό και να ξοδεύουν χρόνο με τις οικογένειές τους όταν ταξιδεύουν. Επειδή η οικογένεια μπορεί να αποτελείται και από ηλικιωμένους προτιμούν μια πιο χαλαρή διαδρομή.
Η ωρίμανση της κινεζικής αγοράς
Καθώς περισσότεροι Κινέζοι ταξιδεύουν στο εξωτερικό, θα αρχίσουμε να βλέπουμε περισσότερες επαναλαμβανόμενες επισκέψεις στις ίδιες χώρες ή προορισμούς.
Αυτοί οι ταξιδιώτες αντιπροσωπεύουν μια τεράστια ευκαιρία για τη βιομηχανία, επειδή είναι ήδη εξοικειωμένοι με τον τοπικό πολιτισμό και τη γλώσσα.
Ένα άλλο ενδιαφέρον σημείο στην κινεζική αγορά είναι ότι οι γυναίκες ταξιδεύουν περισσότερο από τους άνδρες, παρά το γεγονός ότι αποτελούν μόνο το 46% του πληθυσμού, τους αρέσει η περιπέτεια και ταξιδεύουν μόνες ή με φίλες.
Ταχύτατη ανάπτυξη της LGBTQ αγοράς
Οι ταξιδιώτες αυτοί είναι πολύ προσεκτικοί όταν επιλέγουν έναν προορισμό ταξιδιού επειδή γνωρίζουν καλά τους κινδύνους όταν ταξιδεύουν σε ένα ξένο μέρος.
Βασικό τους κριτήριο είναι η ασφάλεια στο προορισμό.
Η αειφορία και η προστασία του περιβάλλοντος, στις τοπικές κοινότητες
Οι συζητήσεις σχετικά με τον αειφόρο τουρισμό -που πέρα από το περιβάλλον θέλει να προστατευθούν οι τοπικές κοινότητες και οι κάτοικοι- και οι διαμαρτυρίες κατά των τουριστών έχουν αλλάξει τα δεδομένα.
Όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες αντιλαμβάνονται ότι ο υπερτουρισμός καταστρέφει ορισμένους προορισμούς και θα προτιμήσει να επισκεφτεί άλλες λιγότερο γνωστές περιοχές.