Τέσσερις από τις πέντε συνολικά συμμετέχουσες εταιρείες πήραν το “πράσινο φως” να συνεχίζουν στο διαγωνισμό της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Καβάλας «Δημωφέλεια», σχετικά με την τουριστική προβολή.

Οι τέσσερις εταιρείες Birdie, Cloudprint, Next Com και LTH Advertising, διεκδικούν την «Προβολή – προώθηση του τουριστικούς προϊόντος της Καβάλας σε Ελλάδα και εξωτερικό», έναντι 355.000 ευρώ. Εκτός διαγωνιστικής διαδικασίας βρέθηκε η Win.
Το έργο αφορά το σχεδιασμό, την υλοποίηση των προωθητικών ενεργειών του εγκεκριμένου προγράμματος τουριστικής προβολής του Δήμου Καβάλας για το έτος 2019 έως τον Φεβρουάριο του 2020 καθώς και συμβουλευτικές υπηρεσίες στρατηγικού σχεδιασμού.