#LifeChangingPlaces, είναι η νέα καμπάνια της Lufthansa. Στόχος είναι να εμπνεύσει τους ταξιδιώτες σε παγκόσμιο επίπεδο να εξερευνήσουν προορισμούς και…τα όρια τους μέσω της οπτικής αφήγησης, ενός βίντεο δηλαδή.

Η Lufthansa εγκαινίασε την νέα εκστρατεία της στην Ινδία. Πέντε εμπνευσμένοι ταξιδιώτες εξερευνητές της Lufthansa διηγούνται τις εμπειρίες στα ταξίδια τους.
Ο Somnath Haldar, είναι σύμβουλος πληροφορικής με έδρα την Ινδία. Ο Somnath γύρισε στη μουσική αφού ανακάλυψε τη σκηνή τζαζ της Νέας Υόρκης. Το ταξίδι μεταμόρφωσε τη ζωή του, τον οδήγησε να εγκαταλείψει τη δουλειά του και να συνεχίσει το πάθος του ως δασκάλου μουσικής πίσω στην πατρίδα του στην Ινδία.

Το #LifeChangingPlaces περιλαμβάνει ταξιδιωτικές ιστορίες που βρίσκονται στη Νέα Υόρκη, το Μεξικό, το Λοφοτέν, τη Γαλλία και το Κέιπ Τάουν.

“Τα μέρη μπορούν να αλλάξουν τους ανθρώπους, τονίζει ο Michael Knapp, διευθυντής του μάρκετινγκ B2C στην Ασία-Ειρηνικός για τη Lufthansa.
Μπορούν να τους εμπνεύσουν και να τους παρακινήσουν να πάνε παραπάνω, ανοίγοντάς τους σε νέες εμπειρίες.
Στη Lufthansa, θέλουμε να δώσουμε τέτοιες εμπειρίες σε όλους. Αυτός είναι ο κύριος στόχος της καμπάνιας μας.
Ως διεθνής αεροπορική εταιρεία υψηλού επιπέδου και περήφανος οδηγός της παγκοσμιοποίησης, η Lufthansa εξακολουθεί να δεσμεύεται να είναι ένας προτιμώμενος ταξιδιωτικός συνεργάτης που εκτιμά την ποιότητα, την αξιοπιστία και την αίσθηση της περιπέτειας”.

Δες το βίντεο