Ακόμα μία σημαντική δράση για την προώθηση της Αττικής στην τουριστική αγορά της Γερμανίας πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, με τη διοργανωτική σφραγίδα της Περιφέρειας Αττικής, σε συνεργασία με το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος και το FVWMedien, το μεγαλύτερο μέσο επικοινωνίας για τον Τουρισμό στη Γερμανία, αλλά και με την ευγενική υποστήριξη του ΕΟΤ.

Το «FVW Workshop Athens-Attica 2019» συγκέντρωσε στην Αθήνα 40 τουριστικούς πράκτορες της Γερμανίας και tour operators μεταξύ των οποίων οι: TUI Γερμανίας, Attika Reisen, DER Touristik, LMX Touristik κ.ά., οι οποίοι για τέσσερις ημέρες είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν από κοντά εμπειρίες που προσφέρει στον επισκέπτη η αυθεντική Αθήνα και ολόκληρη η Αττική, να συζητήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις για την ενίσχυση του γερμανικού εισερχόμενου τουρισμού, αλλά και να θέσουν τις βάσεις για μελλοντικές συνεργασίες και συμφωνίες.

Στο συνέδριο, πλήθος σημαντικών ομιλητών, μεταξύ των οποίων ειδικοί ερευνητές της τουριστικής αγοράς, και η συντακτική ομάδα του FVW, με συντονιστή τον αρχισυντάκτη, KlausHildebrand, καθώς και εκπρόσωποι τουριστικών φορέων και επαγγελματιών της Αττικής, ανέπτυξαν θέματα, όπως η συγκριτική ανάλυση της Αθήνας σε σχέση με ανταγωνιστικούς προορισμούς, οι τάσεις της γερμανικής αγοράς στα επαγγελματικά ταξίδια, οι επιλογές και επιθυμίες των καταναλωτών από τον προορισμό, η δυναμική και οι εξελίξεις στις αερομεταφορές, η ανάπτυξη του πολιτιστικού τουρισμού, οι προτάσεις των tour operators για την Αθήνα και την Αττική, καθώς και των travel agents για την καλύτερη πώληση και προβολή του προορισμού. Μία ημέρα γεμάτη ενδιαφέρουσες συζητήσεις και networking, με πολύ καλό ρυθμό και σε εξαιρετικά θετικό κλίμα, που έδειξε ότι η σύγχρονη Αθήνα, και η πολυσχιδής Αττική εν συνόλω, θα πρέπει να γίνει περισσότερο προσιτή και οικεία στους Γερμανούς επαγγελματίες του Τουρισμού.

Στο πλαίσιο του «FVW workshop Athens-Attica 2019», οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν κλασσικά και σύγχρονα αξιοθέατα της Αττικής, να γνωρίσουν κάποιες από τις τουριστικές υποδομές της περιοχής και τις δυνατότητες για ψυχαγωγία και αγορές, να περιηγηθούν στο θαλάσσιο μέτωπο και να αποκτήσουν βιωματικές εμπειρίες σε σχέση με την τοπική γαστρονομία και τον πολιτισμό. Με την επίσκεψη και φιλοξενία τους στην Αττική, οι μεγαλύτεροι decisionmakersτου γερμανικού τουρισμού αποκόμισαν μία πρώτης τάξεως «hands-onexperience» της αυθεντικότητας, όχι μόνο της Αθήνας, αλλά και πολλών σημείων της Αττικής.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη εκδήλωση απολαμβάνει μεγάλης αποδοχής από τους εκπροσώπους του τουρισμού της Γερμανίας, και συνεισφέρει σημαντικά στην προβολή και καθιέρωση του επιλεγμένου προορισμού διεξαγωγής του στη γερμανική τουριστική αγορά, στη διαμόρφωση θετικής εικόνας για τον προορισμό και στη διερεύνηση λύσεων για την τόνωση των πωλήσεων.Οι διοργανώσεις ανάλογης εξωστρέφειας έχουν υψηλή προστιθέμενη αξία για την τουριστική προβολή ολόκληρης της Αττικής, καθώς αναδεικνύουν με τον καλύτερο τρόπο τη μοναδικότητα των επιμέρους προορισμών της, από τη μητροπολιτική Αθήνα μέχρι το παραλιακό μέτωπο και τα κοντινά νησιά της Αττικής.

Στόχος μας για το επόμενο διάστημα, είναι να προβάλουμε την Αττική επαρκώς και με στοχευμένο τρόπο στη γερμανική αγορά, που κυρίως ταξιδεύει για «ήλιο και θάλασσα».