tourismos3105Διαφημιστικό μπάσιμο στις αγορές των ΗΠΑ και της Ρωσίας επιχειρεί ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού για την προώθηση του ελληνικού προορισμού τη φετινή περίοδο διαθέτοντας, σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύει το H&T news, κονδύλια, ύψους άνω των 700 χιλ. ευρώ. Ειδικότερα, ο ΕΟΤ ενέκρινε τη διάθεση ποσού 250.000 ευρώ για την αποστολή newsletters με στοχευμένο ελκυστικό περιεχόμενο για την Ελλάδα σε 225.000 μέλη του Daily Secret στην Αμερική και σε 25.000 μέλη στον Καναδά. Σύμφωνα με τον Οργανισμό, το Daily Secret, είναι ένα από τα ταχέως αναπτυσσόμενα digital media προϊόντα στον κόσμο με παρουσία σε 21 χώρες και 1,5 εκατ. -ως επί το πλείστον υψηλού κοινωνικο-εισοδηματικού επιπέδου- συνδρομητές ανά την υφήλιο, ηλικίας 25-44 ετών, που διαμορφώνουν τις τάσεις της αγοράς και παίζουν βασικό ρόλο στις αγοραστικές αποφάσεις.

Το Daily Secret θα αποστέλλει καθημερινά ηλεκτρονικά newsletter με ελληνικό περιεχόμενο το οποίο θα φτάνει κατευθείαν στα εισερχόμενα των εγγεγραμμένων χρηστών του. Το περιεχόμενο του newsletter θα αφορά σε μια συναρπαστική ιστορία για μια «κρυφή» περιοχή της Ελλάδας. Η ενέργεια θα επικοινωνείται μέσω δύο στοχευμένων μυστικών τα οποία θα έχουν ως στόχο να δημιουργήσουν ενθουσιασμό στο κοινό προκειμένου να ανακαλύψει περισσότερα για τη χώρα μας. Κατά την διάρκεια του μήνα θα υπενθυμίζεται στα μέλη του Daily Secret η ενέργεια μέσα από ένα σύντομο μήνυμα. Η προωθητική αυτή καμπάνια θα επικοινωνηθεί σε όλα τα μέλη του που θα ανοίγουν τα εισερχόμενα τους στην Αμερική και στον Καναδά, ωθώντας τους να ανακαλύψουν το προφίλ ταξιδιώτη που τους αντιστοιχεί και να κερδίσουν ένα ταξίδι στην Ελλάδα.

Στο μεταξύ, ο ΕΟΤ ενέκρινε κονδύλι ύψους 457.000 ευρώ για την προβολή του ελληνικού τουρισμού στη Ρωσία και στη Κοινοπολιτεία Ανεξάρτητων Κρατών.