
Το 57% των ταξιδιωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο βρίσκει βαρετά τα σαλόνια των αεροδρομίων.
Αυτό αποκαλύπτει online έρευνα της YouGov. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Spafax για την ψυχαγωγία των επιβατών, αποκάλυψε ποιες είναι οι κορυφαίες δραστηριότητες σε ένα σαλόνι.
- Το 39% το δωρεάν φαγητό και ποτό
- Το 38% το διάβασμα
- Το 33% την περιήγηση στο διαδίκτυο σε προσωπική συσκευή
Τι θέλουν οι ταξιδιώτες από τα σαλόνια του αεροδρομίου
- Το 39% επέλεξε δωρεάν δείγματα αποκλειστικών προϊόντων, όπως μίνι μαρμελάδες πολυτελείας ή μπύρα από βιοτεχνική ζυθοποιία.
- Το 17% θα ήθελε μια εμπειρία έκθεσης που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για το σαλόνι.
- Το 16% μια καινοτόμο εμπειρία μάρκας, όπως δοκιμή οδήγησης αυτοκινήτου ή δοκιμή προϊόντων. Οι φοιτητές μάλιστα έδειξαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για καινοτόμο εμπειρία μάρκας επιλέγοντας της σχεδόν 1 στα 3 (32%).
Οι ταξιδιώτες που συμμετείχαν στην έρευνα θα ήθελαν στα σαλόνια των αεροδρομίων να αγοράζουν από αλκοόλ μέχρι εισιτήρια μεταφοράς και ψυχαγωγίας.
- Αλκοόλ το 28%
- Προϊόντα υγείας και ομορφιάς όπως μακιγιάζ, άρωμα, περιποίηση προσώπου 27%
- Εισιτήρια μεταφοράς για τον προορισμό τους όπως τρένα, λεωφορεία, ταξί το 21%
Διαφορά μεταξύ ανδρών και γυναικών
- Οι άνδρες σε ποσοστό 34% ενδιαφέρονται για δωρεάν δειγματοληψία αποκλειστικών προϊόντων και οι γυναίκες 43%.
- Γυναίκες και άνδρες ενδιαφέρονται παρομοίως για την αγορά αλκοόλ, εισιτηρίων μεταφοράς, ηλεκτρονικών ειδών και ρολογιών.
- Το 40% των γυναικών θέλει να αγοράσει προϊόντα υγείας και ομορφιάς στο σαλόνι και οι άνδρες μόνο σε ποσοστό 14%.
- Ρούχα και αξεσουάρ θα αγόραζε το 25% των γυναικών και το 13% των ανδρών.