Ένα ή περισσότερα συμπτώματα “εταιρειών ζόμπι” (εταιρείες που υφίστανται διαρκή οικονομική πίεση) παρουσιάζει το 12% των Βρετανικών επιχειρήσεων ταξιδιών και αναψυχής.
Η έκθεση της KPMG UK δείχνει ότι η άνοδος των λεγόμενων “εταιρειών ζόμπι” απειλεί την οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου, αφού περισσότερες από μία στις δέκα ιδιωτικές επιχειρήσεις είναι στον τομέα των ταξιδιωτικών και ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων.
Η KPMG ανέλυσε περίπου 21.000 ιδιωτικές εταιρείες, εκ των οποίων το 60% παρουσιάζει ένα ή περισσότερα από τα συμπτώματα που σχετίζονται με τα “ζόμπι”, ενώ μόνο το 8% εμφανίζει τρία ή περισσότερα.
Χειρότερες βιομηχανίες “ζόμπι”
- Ταξίδια 12%
- Ακίνητα 11%
- Επαγγελματικές υπηρεσίες 10%
- Χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες 10%
Οι αυξήσεις κόστους, οδηγούν το φαινόμενο
Δεν αποτελεί έκπληξη ότι οι ταξιδιωτικές εταιρείες είναι στην λίστα με τα “ζόμπι”, επισημαίνει ο παγκόσμιος επικεφαλής ψυχαγωγίας και τουρισμού της KPMG, Will Hawkley.
“Δεδομένου ότι οι εταιρείες ταξιδιών και αναψυχής αντιμετωπίζουν αυξήσεις κόστους σε όλους τους σημαντικούς τομείς, όπως οι μισθοί και τα επιτόκια των επιχειρήσεων, καθώς και οι περιορισμένες καταναλωτικές δαπάνες, είναι σαφές ότι η βιομηχανία πάσχει από παράγοντες που δεν ελέγχονται”, τονίζει χαρακτηριστικά.
“Κλειδί” ένα ακόμη καλύτερο επίπεδο εμπειρίας πελατών
Όπως επισημαίνει ο Will Hawkley με τον πληθωρισμό αυτό το μήνα που δείχνει ότι το κόστος ζωής αυξάνεται με βραδύτερο ρυθμό από ότι οι πραγματικοί μισθοί, οι φορείς πρέπει να μην σκέφτονται την προοπτική ότι οι πελάτες θα έχουν σύντομα διαθέσιμο εισόδημα για να ξοδέψουν για δραστηριότητες αναψυχής.
Το κλειδί, επισημαίνει “είναι να κατανοήσουμε τις ανάγκες των πελατών μας και να προσφέρουμε ένα ακόμη καλύτερο επίπεδο εμπειρίας πελατών”.