
Ενδυναμώνει επενδυτικά την παρουσία του στην Ελλάδα ο Όμιλος Thomas Cook.
To tourismtoday.gr συνομίλησε με τον Διευθυντή Marketing και Επικοινωνίας της Thomas Cook Hotels & Resorts κ. David Child ο οποίος επιδαψίλευσε τους νέους στόχους του Thomas Cook στην Ελλάδα, αποκαλύπτοντας τα σχέδια του ομίλου για το άνοιγμα της Κινεζικής Αγοράς. Παράλληλα έκανε λόγο για την ανάγκη ανάπτυξης των εναλλακτικών μορφών τουρισμού στην κατεύθυνση επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου.
Ποιες είναι οι τελευταίες σας επενδύσεις στην Ελλάδα. Τι σκοπεύετε να κάνετε με την αναξιοποίητη περιοχή την οποία αγοράσατε;
Το προηγούμενο έτος χτίσαμε ένα ξενοδοχείο Cook’s Club στην Κρήτη. Το 100 δωματίων Casa Cook στην Κω και μια αναξιοποίητη ζώνη στο ίδιο νησί στην οποία, στην οποία η εταιρεία προτίθεται να κατασκευάσει ένα ξενοδοχείο Cook’s Club 250 δωματίων, για το επόμενο καλοκαίρι.
Λάβαμε τον πρώτο γύρο χρηματοδότησης από την Τράπεζα Πειραιώς, το προηγούμενο έτος και το δεύτερο γύρο από την Caixa Bank της Ισπανίας αποκτώντας χρηματοδότηση ύψους 91 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, μέσω της χρηματοδότησης επενδύσαμε 7 εκατομμύρια αυτό το καλοκαίρι στην Καλλιθέα. Ανακαινίσαμε 180 δωμάτια της μονάδας, μειώνοντας λίγο το μέγεθος τους για να φτιάξουμε σουίτες και να προσθέσουμε ιδιωτικές πισίνες. Το ίδιο ποσό θα επενδύσουμε και στο άλλο ξενοδοχείο SunWing.
Η Thomas Cook αλλάζει, από ταξιδιωτικός πράκτορας γίνεται η εταιρεία που πλέον προσφέρει στους πελάτες της τα δικά της ξενοδοχεία. Ήδη μειώσαμε το χαρτοφυλάκιο μας αισθητά, σε ένα πυρήνα 2.500 ξενοδοχείων, όπου εκεί συμπεριλαμβάνονται και τα δικά μας ξενοδοχεία.
Οι επενδύσεις στα ξενοδοχεία είναι η πιο επικερδής δαπάνη της Thomas Cook, μέσω της οποίας επιτυγχάνεται και η αλλαγή ισορροπίας στις βασικές αγορές. Για παράδειγμα, μειώνοντας το χαρτοφυλάκιο μας στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξάνουμε τον αριθμό δωματίων που διαχειριζόμαστε και αυξάνουμε τις επενδύσεις και το εργατικό δυναμικό σε άλλες χώρες, πλην τις Σουηδίας, της Γερμανίας και της Γαλλίας, όπως είναι η Ελλάδα και η Ισπανία.
Οι επιχειρήσεις στον ξενοδοχειακό κλάδο στην Ελλάδα είναι επικερδείς, σε σύγκριση με άλλες χώρες;
Η αλήθεια είναι πως στην Ισπανία διαθέτουμε περισσότερα ξενοδοχεία απ’ ότι στην Ελλάδα, αλλά η Ισπανία δεν είναι μια ενιαία αγορά. Οι Βαλεαρίδες, τα Κανάρια Νησιά και το χερσαίο κομμάτι της χώρας διαφέρουν.
Η Ελλάδα είναι ένας προορισμός κατάλληλος για διακοπές όλο το χρόνο. Μπορούμε να προσφέρουμε διακοπές σε αθλητικά γκρουπ, όπως ποδηλάτες ακόμη και μέσα Οκτωβρίου, Νοεμβρίου ή Φεβρουαρίου. Θα θέλαμε πολύ το ξενοδοχείο της Καλλιθέας να είναι ανοιχτό από το Φεβρουάριο έως το Νοέμβριο.