Τα 100 δισ. δολάρια θα μπορούσαν να φθάσουν τα τουριστικά έσοδα μέχρι το 2023 με την ψηφιοποίηση των τουριστικών επιχειρήσεων. Αυτό αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος τουρκικής εταιρείας τεχνολογίας και τουρισμού.

Η Τουρκία θα μπορούσε να απορροφήσει τουρίστες από ομάδες υψηλού εισοδήματος, λαμβάνοντας μέτρα για να εξασφαλίσει την ικανοποίηση των πελατών. Παράλληλα, ο ψηφιακός μετασχηματισμός των τουριστικών επιχειρήσεων θα προσφέρει καλύτερες ευκαιρίες μάρκετινγκ και μεγαλύτερη ικανοποίηση των πελατών.

Τι προσφέρει η τεχνολογία στις τουριστικές επιχειρήσεις

Χάρη στις ψηφιακές τεχνολογίες, οι τουριστικές επιχειρήσεις μπορούν να προσφέρουν στους πελάτες τους καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών, γνωρίζοντας τις προτιμήσεις τους για φαγητό, διασκέδαση και διαμονή.

Πολλές εταιρείες τουρισμού στην Τουρκία είτε δεν διαθέτουν ιστότοπους είτε έχουν ιστοσελίδες που δεν πληρούν τις απαιτήσεις του ψηφιακού κόσμου. Πριν από την αναχώρησή τους, οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες θα τους ενημερώνουν για κάθε λεπτομέρεια των αντίστοιχων στόχων τους.

Εκτός από τις ψηφιακές τεχνολογίες και τη διαφήμιση, τα τηλεφωνικά κέντρα διαδραματίζουν επίσης σημαντικό ρόλο στον τουρισμό.

Ο βασικός παράγοντας είναι ο συγχρονισμός και η βελτιστοποίηση της εργασίας για μια επιτυχημένη διαδικασία προώθησης του τουρισμού.

Τέλος, υπενθυμίζεται ότι η Τουρκία κατέγραψε πέρυσι περίπου 39,5 εκατ. επισκέπτες. Κατά την περίοδο αυτή σημείωσε κύκλο εργασιών 29,5 δις. δολαρίων. Στόχος είναι να αγγίξουν τα 50 εκατ. τουρίστες μέχρι το 2023.